Бренд EatMe підтримав учасників Київського марафону Wizz Air Kyiv City Marathon

10.10.2016

9 жовтня в столиці відбувся VII Київський міжнародний марафон Wizz Air Kyiv City Marathon. На фініші на учасників спортивного свята чекали смачні й корисні презенти – фруктово-горіхові батончики від бренду EatMeTM, який підтримав осінній забіг в Києві.  

«Незважаючи на проливний осінній дощ, марафон видався яскравим та видовищним. Нарешті в Україні увійшло в моду бути здоровим та вести активний спосіб життя. Бренд EatMeTM радий можливості долучитися до цього руху, виступаючи партнером Wizz Air Kyiv City Marathon. Ми сподіваємося, що наші поживні фруктово-горіхові снеки допомогли спортсменам якнайшвидше відновити сили та енергію після забігу»,каже PR-директор Групи компаній «Нові Продукти» Олена Селютина.

В цьому році на дорослі дистанції довжиною 42 км 195 м, 21 км 97 м, 10 км, 5 км і 2 км та на дитячі довжиною 1000 м, 500 м й 100 м вийшли більш ніж 6600 учасників з 50 країн, в тому числі з далеких Австралії, Кореї та Японії. Власне марафонську дистанцію, а саме 42 км 195 м –виграли: среди жінок – 30-річна спортсменка з дефлімпійської збірної України (люди з порушеннями слуху) Юлія Байрамова; среди чоловіків – львів'янин Олег Лещишин, що мріє потрапити до Паралімпійських ігор (у бігуна ампутована рука).

На переможців всіх забігів чекали не лише вітання, а й подарунки: загальний призовий фонд марафону склав 78 000 грн. Для учасників спортивного свята організатори також приготували багато цікавих івентів: естафети, змагання, виставки та благодійні акції.