ГК «Нові Продукти» стала партнером однієї з ключових подій в галузі зв’язків із громадськістю – «Наверняка PR Марафоні»

24.02.2017

Відомо, що найкращі українські стратеги PR та практики комунікацій на 75% складаються з Н2О, а їхні розумні голови споживають понад 20% усієї енергії. Тож, коли вони збираються разом, як, наприклад, 23 лютого на «Наверняка PR Марафоні», їм конче треба чимало чистої якісної води і здорових поживних батончиків для перекусу.

Група компаній «Нові Продукти» стала партнером однієї з ключових подій в галузі зв’язків із громадськістю – «Наверняка PR Марафоні», організованому редакцією онлайн-видання MMR. Впродовж дня, між доповідями досвідчених спікерів та нагородженнями найкращих піарників країни, учасники пригощалися мінералкою і батончиками Eat me і Crops. «Нові продукти» для цього привезли до творчого простору АртПРИЧАЛ, де відбувалась подія, 600 пляшок газованої і негазованої води, та 600 батончиків різних смаків. Тож майстри піару весь день залишалися задоволеними і натхненними.