APPS music привертає увагу до продукту APPS та збільшує кількість лояльних споживачів

19.07.2017

APPS music привертає увагу до продукту APPS та збільшує кількість лояльних споживачів

Після неймовірного успіху музичного онлайн проекту PIT BULL battle, коли показник відвідуваності сайту http://about.pit-battle.com сягнув 50 тисяч переглядів на добу та лише на етапі відбіркового раунду було запропоновано 1600 конкурсних композицій, ми вирішили продовжити грати по-крупному на музичній території з ще одним нашим брендом APPS та втілили наші наміри у новому проекті APPS MUSIC!!!

 

Мета проекту – відкривати нові indie-зірки та урізноманітнити ефір радіостанцій. Музиканти-початківці отримують шанс прославитись, а прихильники якісної музики – почути свіжий саунд. Ну а APPS отримає рекламну підтримку через глибоку інтеграцію в проект та формування лояльності через ємоіональний зв'язок між брендом та потенційним споживачем.

 

Ми вже почали просування проекту через розповсюдження інформаційних відео на релевантних ресурсах:

Відео 1 - українською

Відео 2 - по-русски

Відео 3 - українською

Відео 4 - по-русски

 

Та звичайно, ми популяризуємо проект через соц мережі:

Facebook

Instagram

Telegram

 

На меломанів чекає ще один приємний сюрприз: одночасно з конкурсом почало виходити в ефір онлайн-радіостанція APPSolutnoe indie. Вона транслюватиме вже відомі indie-хіти та найцікавіші записи конкурсантів.

Призовий фонд проекту складає 60 тисяч гривень.

 

Ми плануємо дослідити стан української незалежної музики. Українці все більше цікавляться своїми музикантами, гуртами, шоу. Цьому сприяють і квоти на українську музику в ефірі радіостанцій. Коли Рада тільки ухвалили закон, згідно якому частка української музики в ефірі має становити не менше 35%, багато хто говорив, що у нас немає виконавців, яких можна пускати в ефір. Мовляв, коли стане наша музика якісною, тоді і поговоримо про квоти. Але якісної української музики вистачало і вистачає! Проблема не в музикантах, проблема в тих, хто має просувати їхню творчість, бути посередником між виконавцями і слухачами. Ось таку роль і взяв на себе бренд APPS. 

 

Щоб отримати грошовий приз та зажити всенародної слави, виконавцю треба зареєструватися на офіційному сайті премії до 31 липня 2017 року та завантажити свій трек чи кліп в одну з категорій: «Прорив року», «Хіт року» чи «Кліп року». Слухачі вирішуватимуть долю учасників, віддавши за свого фаворита голос на сайті. 60 лідерів, по 20 у кожній з категорій, потраплять у шорт-лист, який журі оприлюднить 18 серпня.

Фінал премії та вручення нагород відбудеться 1 вересня 2017 року.

 

Обирати найкращих і визначатимуть переможця будуть Сергій Кузін з радіостанції ROKS, Олексій Бондаренко з інтернет-видання LiRoom, Андрій Зоін з Respublica Fest, Дмитро Феліксов засновник Virus Music та Concert.ua та інші. 

Видання LiRoom – партнер конкурсу – розповідатиме про учасників, ділитиметься з читачами думками експертів та інформуватиме про найважливіші події, що стосуватимуться APPS Music