Благородний бренд KING’S BRIDGE розширює лінійку класичним смаком BRANDY & COLA

26.05.2018

Бренд слабоалкогольних напоїв, що має статус благородного, KING’S BRIDGE™ від Групи Компаній «Нові Продукти» розширює лінійку новим SKU – KING'S BRIDGE BRANDY & COLA.

KING'S BRIDGE BRANDY & COLA – це традиційний коктейль на основі благородного бренді та коли. Новинка має якнайкраще вписатися у королівське сімейство напоїв KING'S BRIDGE™ і посісти гідне місце поруч з класичним KING'S BRIDGE GIN & TONICта оригінальним KING'S BRIDGE GIN & GRAPEFRUIT, у якому настоянка «Джин Кінгз Бридж» поєднана з натуральним соком грейпфрута.

«Усі дослідження свідчать про те, що KING'S BRIDGE BRANDY & COLA – це напій, на який чекали українські споживачі. Перевірена часом класика в інтерпретації наших розробників вирізняється багатством смаку та вишуканим ароматом. Ми впевнені, що поява у лінійці KING'S BRIDGE BRANDY & COLA не лише призведе до нових економічних успіхів бренду, а й дозволить підвищити лояльність нашої потенційної аудиторії», – зазначає Геннадій Довгань, маркетинг-директор ГК «Нові Продукти».

ГК «Нові Продукти» є беззаперечним лідером на українському ринку слабоалкогольних напоїв як у натуральному, так і в грошовому вираженні. Згідно з аналітичним звітом Держкомстату, у 2017 році понад 67% ринку САН у натуральному вираженні належить продуктам ГК «Нові Продукти». Бренд KING'S BRIDGE™ з’явився у портфелі компанії у 2006 році, а за підсумками продажів 2017-го напої KING'S BRIDGE™ склали 6% від загального обсягу українського ринку САН у натуральному вираженні, тобто 3 млн. л.

Першу партію слабоалкогольного газованого напою KING'S BRIDGE BRANDY & COLA міцністю 7% вже розлито у стильні алюмінієві банки об’ємом 0,45 л.

Одночасно на цей же формат (0,45 л) переходять і два інші напої лінійки KING'S BRIDGE™. Така зміна передусім відповідає світовому тренду до зниження вживання алкоголю: згідно з аналітичними даними, сьогодні споживачі свідомо вибирають напої, які мають трохи нижчу градусність і трохи меншу тару. А по-друге, вкладається у рамки тренду збереження довкілля, тому що економить алюміній, з якого виготовляється тара, і зменшує кількість відходів.

Новинка з’явиться у продажу в перші дні літа.