REVO™ запускає нову лімітовану версію банки з новим вибуховим смаком

05.06.2018

REVO limited edition.jpg

 

Група Компаній «Нові Продукти» готує до виходу на ринок лімітовану версію напою REVO™. Абсолютно новий вибуховий смак слабоалкогольного енергетика – це апельсин плюс суниця з додаванням «спеціального інгредієнту» – чорного перцю. Цитрусовий з гірчинкою напій також містить традиційні для всієї лінійки REVO™ природні екстракти гуарани і даміани, кофеїн, натуральні соки та вітамінний комплекс.

 

Щойно розпочався розлив нового продукту в банки, які є справжнім витвором мистецтва у стилі поп-арт. До створення упаковки була залучена талановита українська художниця, ілюстратор і майстер каліграфії Евеліна Яцеленко. Банка-комікс з алюмінієвим шоломом відображає історію легендарного ролика REVO, головним персонажем якого є Космонавт.

На підтримку нового продукту в мережі Інтернет стартує унікальний крос-медійний проект – серіал, що складатиметься з коротких роликів. Протягом кількох місяців приблизно раз на два тижні на Youtube-каналі з’являтимуться нові епізоди, а першу серію можна подивитися вже зараз!

Ідея серіалу в тому, що безвихідних ситуацій не існує. Будь-які перешкоди можна здолати, якщо подивитися на ситуацію під новим кутом зору, підключити творчий підхід, сміливість і гумор.

Головні герої історій – вибухова пара, скромний і сором’язливий хлопець Космонавт (він звик ховатися в онлайні, наче у скафандрі) та його сміливий, абсолютно «відірваний» приятель Банка REVO. До речі, REVO озвучує харизматичний репер Mytee Dee (Майті Ді) – бітмейкер, батл-МС та майстер дотепного гумору. «Шо ти, братік, як лунатік?» – звертається Банка REVO до свого боязкого приятеля у скафандрі. REVO – зухвалий персонаж, готовий дати відсіч будь-кому, нокаутувати однією фразою. «One shot – one hit» – його девіз і слоган. Саме Банка REVO передає свою сміливість Космонавту, що допомагає йому знайти вихід і отримати користь з будь-якої ситуації. П'янка енергія відриву, вихід за межі рутини, максимальний рівень драйву і веселощів – це все те, що втілює в собі REVO. Кожен епізод має наповнювати глядача симпатією до таких різних, але вибухових разом персонажів, веселити своїм гумором і неординарним підходом до буденних подій.

«Новий REVO– це справді дещо вибухове, і банка у стилі поп-арт цілком відповідає надзвичайному смаку. Ми свідомо створювали її як арт-об’єкт і гарантуємо, що REVO limited edition додасть кожному не лише сміливості, а й стилю. Персонажі нашої історії недаремно оживуть у відеороликах, адже сторітелінг – одна з тих речей, які сьогодні цінуються найбільше. Хочеш викликати почуття емоційної близькості до когось чи чогось – розкажи історію. Ми впевнені, що кумедні та зворушливі пригоди Космонавта та Банки Revo будуть цікаві нашій цільовій аудиторії, а в перспективі маємо ще деякі дуже цікаві задумки», – зазначає PR-директор Групи Компаній «Нові Продукти» Олена Селютіна.

У роздрібних мережах України лімітована версія REVO™ з'явиться в середині червня 2018 року.