Мега-мульти-енергетичний REVO-блокбастер надихає шанувальників на вибухи творчості

23.07.2018

Унікальний крос-медійний проект на підтримку нової лімітованої версії REVO™ – інтернет-серіал про пригоди Космонавта та Банки REVO – перетнув свій екватор. Щойно на Youtube-каналі Revoenergydrink вийшли 4-й та 5-й епізоди з восьми, передбачених сценарієм. Проте хтозна – цілком можливо, що публіка зажадає продовження, і за першим сезоном піде другий, адже вже зараз зрозуміло, що серіал ідеально влучив у цільову аудиторію.

Скромність і сором’язливість, звісно, дуже милі риси характеру, але страшенно заважають жити і досягати своєї мети. Саме від них страждає головний персонаж серіалу Космонавт (він же головний герой легендарного рекламного ролику REVO™, він же зображений на унікальній колекційній банці лімітованої версії REVO™). Яких лише перешкод не доведеться подолати Космонавту, аби дістатися на побачення з Дівчиною Своєї Мрії! І якби не найкращий друг – Банка REVO – то Космонавт, ховаючись від життя за своїм скафандром, і не подумав би чинити опір, уже сто разів відмовився би від мрії. Але Банка REVO передасть йому власні найкращі здібності – сміливість, гострий розум, винахідливість, креатив і здатність подивитися на будь-яку ситуацію з гумором. І він же дасть такий заряд енергії, що хоч у Космос запускай.

Не встигла шалена парочка викрутитися з «обійм» копів (тут Банка REVO голосом знаменитого репера Mytee Dee влаштовує крутий батл з поліцейськими), як за нашими героями просто в центрі Києва женуться гігантські розлючені тварини... І навіть придбання букету для побачення перетворюється на пригоду. «Придержи бабос – ща порешаем этот влажный вопрос!» – промовивши черговий афоризм, Банка знову бере гору і допомагає Космонавту вийти з халепи з прибутком.

Як легендарний напій REVO™ підкорює подвійним фаном алкоголю й енергетика в одній пляшці, так і сила тяжіння серіалу є подвійною. З одного боку, це легкий фановий гумор, з іншого – переможна життєва філософія REVO™: іди власним шляхом, смійся над негараздами і жартуючи долай перешкоди заради великих цілей, грай за власними правилами, вигадуючи їх просто під час гри.

Не дивно, що така концепція знаходить найпалкіший відгук у серцях фанів. Надихаючись блокбастером та його героями, один із шанувальників REVO™ створив цілу колекцію класних стікерів для Telegram. «С ТЕБЯ РЕВАС!», «У нас на гірогопніках без прав не єздють!», «Затусим?» і ще кільканадцять наліпок. Колекцію стікерів можна скачати тут https://t.me/addstickers/RevoEnergyDrink – і з їхньою допомогою легко поцілювати в будь-якого співрозмовника одним доторком пальця. Просто за девізом REVO™: «One shot – one hit».

Ще раз нагадаємо, що міні-серіал про Космонавта та Банку REVO – це унікальний крос-медійний проект, який ГК «Нові Продукти» запустила на підтримку нової лімітованої версії REVO™. Слабоалкогольний енергетик з новим трендовим смаком апельсин/суниця/чорний перець з’явився у продажу в червні в унікальній банці у стилі поп-арт.