Data&Story як запорука успіху: ГК «Нові Продукти» виступила партнером Future Lab 2018

04.09.2018

4 вересня в Києві за підтримки ГК «Нові Продукти» і брендів NON STOP™ і WHY NOT™ відбулася дев’ята конференція Future Lab 2018, організована комунікаційною групою Dentsu Aegis Network Ukraine.

Future Lab – одна з найбільших конференцій в Україні, присвячених маркетингу, комунікаціям та медіа. Тут обговорюються технології майбутнього, відбувається знайомство з новими світовими інноваційними досягненнями, адаптованими під нинішній український ринок, провідні фахівці дають оцінку ситуації на комунікаційному ринку, учасники конференції отримують унікальну можливість спілкування з лідерами думок медіабізнесу та провідних українських компаній. Future Lab – майданчик для пошуку нових векторів руху, свіжих для розуму ідей і нетривіальних рішень.

Нові думки про майбутнє, підкріплені фактами в сьогоденні – так можна позначити загальну лінію виступів спікерів. Учасники Future Lab 2018 отримали реальні успішні кейси від генерального директора «Укрпошти» Ігоря Смілянського, від топ-менеджерів TripMyDream та Mastercard, від «серійного підприємця», творця Oh My Look! і G.Bar Лєри Бородіної. Тут же були прогнози головних трендів бізнесу та практичні рекомендації від провідних фахівців в області IT і креативних рішень.

Future Lab 2018 відбувалася в КВЦ «Парковий», а темою цьогорічної конференції стала Data&Story – найактуальніше поєднання напрямків на сьогодні. Перша частина конференції була присвячена Data – даним, їх використанню для побудови успішних стратегій, сучасним технологіям в розвитку бізнесу (Data & Science). Друга, Story – тому, наскільки важливі сьогодні  захопливий сторітеллінг і якісний контент-маркетинг.

Як історія працює на бренд? Чому топ-менеджеру важливо самому бути брендом і як цей бренд вибудувати? Чому сьогодні недостатньо бути шанованим, необхідно ще й подобатися? Як побудувати стратегію на поведінці користувачів? Як дізнатися про проблеми в бізнесі раніше, ніж Facebook, і заробити на цьому? Ці та інші цікаві питання обговорювалися на Future Lab 2018.

«ГК “Нові Продукти” з радістю підтримала Future Lab 2018, тим паче, що тема конференції цього року захопливо цікава і, безумовно, близька нашій компанії. Data&Story – це два найважливіші напрямки розвитку. Data – технічна та аналітична сторона, сучасні цифрові технології і дані, а Story, сторітеллінг – “душевна” та креативна сторона. Можна зробити відмінний продукт і пишатися ним, але щоб знайти шлях до сердець споживачів, потрібно розповісти про нього вражаючу історію та доставити якісний контент. Досвід нашої компанії це щоразу підтверджує», – коментує Олена Селютіна, PR директор ГК “Нові Продукти”.

Для партнерства з Future Lab 2018 ГК «Нові Продукти» невипадково вибрала саме бренди NON STOP™ та WHY NOT™ – продукти, які блискуче знайшли свою нішу, свій шлях до серця споживача значною мірою завдяки закладеній в них історії та цілісному концепту. NON STOP™ і WHY NOT™ були представлені на Future Lab 2018 не тільки у вигляді напоїв: на конференції також були обладнані стильні фотозоні і зони відпочинку від наших брендів.