ГК «Нові Продукти» запускає серію відеороликів про батончики EatMe

01.03.2016

З лютого по травень 2016 року в українському теле- і інтернет-просторі транслюватимуться відеоролики про три різновиди фруктово-горіхових батончиків EatMe, бренду Групи Компаній «Нові Продукти». Таким чином компанія планує вивести продукт на масовий рівень споживання. До складу батончиків входять виключно натуральні інгредієнти, тому рекламна кампанія покликана донести цю інформацію широкому колу людей.

Рекламна кампанія бренду EatMe буде проводитися в 4 етапи. За задумом авторів відеосюжетів, креативної команди ГК, продакшен  LimeLite та агентства VGNC, кожен відеоролик – це короткометражний мультфільм за участю казкових звірят, зображених на обгортці батончиків. Перший анімаційний ролик «представить» звірок під назвою Сурикат. На другому і третьому етапах з презентацією EatMe «виступлять» Єнот і Білка. І завершить рекламну кампанію відеоролик, який об'єднає в собі опис усіх 3 смаків батончиків EatMe.

Перед розробниками рекламної кампанії стояло досить складне завдання. Потрібно було створити відеосюжет, який зацікавив би всю цільову аудиторію споживачів. А її діапазон дуже широкий. «Ми створили відеоролики, які будуть зрозумілі людям різних вікових категорій і соціальних статусів. Сподіваємося, що ці милі анімаційні відеосюжети припадуть до душі як юній публіці, так і дорослій аудиторії», – розповідає Олена Селютіна, PR-директор Групи Компаній «Нові Продукти».