ГК «Нові Продукти» підтримала Scotch Fest – міжнародний фестиваль реклами для студентів і молодих фахівців

28.05.2018

Реклама – молоде мистецтво, а найкращу рекламу часто створюють молоді креативні люди, які ще не загнали свій талант у межі буденності та жорстких правил «дорослого уявлення» про життя. І кожен такий талант потребує уваги, професійної оцінки своєї роботи та можливісті вписати себе у міжнародний контекст.

Усе це зміг запропонувати молодим та амбіційним креаторам Scotch Fest – мегакрутий фестиваль реклами, який щойно вчетверте відбувся у Києві. Scotch Fest – міжнародний фестиваль реклами для студентів і молодих фахівців у галузі реклами, PR, маркетингу, дизайну, журналістики та інших галузей. Студенти та молоді спеціалісти подавали свої роботи у чотирьох основних номінаціях:відеореклама, принт, веб-дизайн і фірмовий стиль. Причому в кожній номінації роботи оцінювалися провідними фахівцями галузі у двох категоріях: соціальній та комерційній. У рамках фестивалю відбулися також майстер-класи від тих, хто вже встиг сказати своє вагоме слово у професії та має досвід вдалих стартапів. 23 травня відбулась урочиста Церемонія нагородження переможців фестивалю Scotch Fest 2018.

«Ми з радістю підтримали фестиваль Scotch Fest. Адже зовсім скоро його учасники – нинішні студенти і молоді фахівці – стануть нашими повноправними колегами та зроблять вагомий внесок у розвиток українського ринку рекламних комунікацій.Scotch Fest зайвий раз довів нам, що ці молоді люди мають безліч цікавих ідей, новаторських підходів і круте сучасне мислення без кордонів», – прокоментувала PR-директор Групи Компаній «Нові Продукти» Олена Селютіна.

ГК «Нові Продукти» підтримала енергію та творчий запал учасників Scotch Fest оновленим енергетичним напоєм NON STOP™ і поживними батончиками EatMe™.