18 годин «на лінії» з кумиром»: Яким видався «зірковий хотлайн»?

12.12.2019

ГК «Нові Продукти» підбиває підсумки «зіркової» гарячої лінії для споживачів

Щотижня відомі зіркові гості ставали операторами безкоштовної гарячої лінії Групи Компаній «Нові Продукти». Розважальний експеримент тривав протягом двох місяців та швидко здобув популярність.

188 прийнятих дзвінків та 18 годин спілкування на гарячій лінії! 

Приймали дзвінки відомі вітчизняні зірки, серед яких учасники шоу «Топ-модель по-українськи» Самвел Туманян та Анна Суліма, талановиті репери Гіга та Майті Ді, зірка серіалу «Київ удень і вночі» Поліна Ковалевська та харизматичний блогер Андрій Трушковський. 

Кожен із них представляв окремий бренд Групи Компаній «Нові Продукти». Поціновувачі улюблених напоїв запитували своїх кумирів про легендарні Green Energy, Pit Bull, APPS, REVO, Shake™, Non Stop.

«Ми хотіли зробити життя людей більш яскравим, а безпосереднє спілкування з нами – ще цікавішим. У нас вийшло. Гаряча лінія ГК «Нові Продукти» перетворилася на захоплюючий інструмент для зворотного зв’язку споживача з виробником. Готуватимемо нові приємні сюрпризи для наших клієнтів!» – зазначила PR-директор Групи Компаній «Нові Продукти» Олена Селютіна.

Розважальний хотлайн – абсолютно новий підхід у комунікації з клієнтами, які звертаються на гарячу лінію.

«Приємно бути першими в Україні, хто реалізовує подібні проекти. Це було захоплююче для всіх – і відбулося на дійсно високому рівні!» – резюмував операційний директор контактного центру Андрій Денискін. 

Кожне оголошення про наступного учасника розважального хотлайну викликало нечуваний ажіотаж серед користувачів соціальних мереж. Загальне охоплення всіх шести афіш проекту у Facebook складає 446 631 користувачів, а кількість лайків – 25 161 позначок.

До слова, в компанії підготували відео для тих, кому цікаво, як відбувалося спілкування з кумирами: