Антистресові Green Energy™ та EatMe™ підтримали антикризовий PR-марафон

01.03.2019

28 лютого за ініціативи медіабренда MMR відбувся PR-марафон #7 про антикризові комунікації та репутаційний менеджмент. Захід зібрав провідних фахівців цієї галузі в концептуальному просторі Atlas, де вони поділилися з колегами власними стратегіями й технологіями подолання негативних іміджевих явищ. Бренди Групи Компаній «Нові Продукти» – EatMe та Green Energy – підтримали важливий захід у сфері зв’язків із громадськістю.

Сьомий PR-марафон пройшов під заголовком «наш.бренд.криза» і був присвячений практичним порадам ефективного антикризу на прикладі реальних кейсів. Досвідчені спікери у формі лекцій, доповідей, публічних інтерв’ю та панельних дискусій давали свої рекомендації з покроковими інструкціями керування персональною репутаційною кризою та PR-кризою бренда або компанії. Піднімалися також і глобальніші теми, такі як загальний стан і перспективи українського комунікаційного ринку.

«Подібні плідні ініціативи ми вважаємо фундаментальними в середовищі PR. Люди медіабізнесу повинні якомога більше між собою спілкуватися, адже спілкування – це і є наш повсякденний робочий інструмент. Передавати один одному корисний досвід – взаємовигідно та раціонально, оскільки це дає можливість швидше досягати успіху сфері в цілому, – відзначила PR-директор Групи Компаній «Нові Продукти» Олена Селютіна, і додала: Як відомо, щоб впоратися зі складним завданням, потрібно немало енергії. Саме цьому надзвичайно важливому джерелу діяльності присвячена переважна частина продуктової лінійки нашої компанії. Ми бажаємо, аби наші споживачі знімали стрес здоровим способом і знаходили сили в корисних дарах природи, тому шукаємо і поєднуємо для них добірні, енергетично насичені інгредієнти. Отже, підтримка нашими брендами антикризового заходу нам здається природним та логічним кроком».

Жодної кризи не подолати без ласощів! Проте важливо, щоб ласощі були корисними. Такими, як горіхово-фруктові батончики EatMe™, що складаються повністю з натуральних інгредієнтів та схвалені Асоціацією дієтологів України. Лаконічна й поживна порція щастя додасть сил побачити несподівано креативний вихід із будь-якого «крутого піке».

Коефіцієнт корисної дії може бути подвоєний, якщо братися за справу під зарядом Green Energy™. Енергетичний напій на основі насіння канабіса має корисні властивості рослини, такі як здатність боротися зі стресом, тривожністю та поганим настроєм. Декілька освіжних ковтків – надійний спосіб повернути собі самовладання та сфокусуватися на незворушних пошуках нестандартних рішень.