Авторитетне журі пiдтвердило, що Shake™ має чудовий смак: героїня ролика Shake Basil Beauty отримала корону «Міс Україна – 2018»

04.10.2018

Легендарний Shake™ знову довів, що володіє даром передбачення. Shake™ не слідує трендам – ​​він їх створює! Недарма лінійка готових до вживання слабоалкогольних коктейлів Shake™ була першим брендом, з яким Група Компаній «Нові Продукти» вийшла на ринок у 2003 році. Саме Shake™ став першопроходцем серед слабоалкогольних напоїв України в цілому, і через 15 років досі служить орієнтиром для ринку.

У червні цього року ГК «Нові Продукти» запустила новий трендовий смак Shake Basil Beauty, а разом із ним вийшов і вiдеоролик – як завжди, у стилі Shake™: яскравий, спокусливий і «смачний». Для зйомок у цьому відео бренд обрав Леонілу Гузь, інтуїтивно відчувши в ній особливий магнетизм, стиль і натуральну красу як найдивовижніше з природних явищ. Shake™ – це безпомилковий радар естетики звабливості, чутливий камертон гармонії юності, і йому вкотре вдалося розкрити ці якості у ролику нового пікантного коктейлю зі смаком базиліку, смородини та лайма, спеціально розробленого для спекотного літа.

А тепер високу оцінку головній героїні нашого відео дала і вся країна! Адже володаркою титулу «Міс Україна-2018» стала саме ця чарівна українка – Леоніла Гузь.

Нова «Міс Україна» родом з Херсонської області, до своїх 19 років встигла переїхати до Києва і отримати спеціальність стиліста-перукаря. Дівчина любить подорожувати і брати участь у яскравих фотосесіях, виблискувати на вечірках і взагалі бути в центрі уваги. Саме її образ –  одночасно легкий, чуттєвий та витончений – гармонійно підкреслює настрій Shake™.

У грудні Леоніла Гузь представить Україну на конкурсі «Міс Світу», що відбудеться в Китаї, на екзотичному острові Хайнань. Ми радіємо й пишаємося, що саме ця витонечна красуня зможе «струсити» весь світ. Так само, як це вмiє Shake™ – бренд, що завжди з легкістю пелюстки підхоплює нові віяння та несе перший найніжніший аромат їх розквіту своїм споживачам.