Бренди NON STOP та EatMe підтримали важливий захід у галузі торгового маркетингу – форум Trade Marketing HUB XIV

04.12.2019

У світі шаленої конкуренції генерація свіжих бізнес-ідей – це запорука неодмінної першості, саме тому необхідно постійно тримати мозок у тонусі. 29 листопада відбувся Trade Marketing HUB XIV: «The Best ТМ & Retail Insights», енергію для якого сумлінно виробляли незмінно бадьорі партнери EatMe та NON STOP. Гості та учасники події, ледь відчувши втому, мали змогу з легкістю підживитися найякіснішими смаколиками українського виробництва і відчути миттєвий приплив сил.

Trade Marketing HUB – це вже п’ятий рік поспіль місце зустрічі провідних фахівців із трейд-маркетингу та категорійного менеджменту. Форум пропонує до уваги представників FMCG та ритейл-компаній найактуальніші кейси та інсайти від провідних експертів галузі. Цьогоріч відвідувачі прослухали 10 практичних доповідей, присвячених новим технологіям і тенденціям на ринку.

У перервах між виступами NON STOP відважно пихтів і крутив шестерінки, щоб зарядити всіх присутніх новою порцією запального ентузіазму. Це не так вже й важко з того часу, як бренд винайшов свій власний вічний двигун. Начинка для інновації виявилася простою, як все геніальне: кофеїн, таурин та комплекс вітамінів (С, В5, В6, В9, РР). Просто зриваєш кільце з бляшанки – і в тебе струменить чиста та безпечна природна енергія у вивіреній та ефективній пропорції.

Голод – не найкращий супутник концентрації уваги, але й ситний обід зводить робочий настрій нанівець… Збалансоване рішення є: порція корисних горіхів, поживних злаків, сухофруктів та інших виключно натуральних інгредієнтів, зосереджена у смачному лаконічному батончику, рекомендованому до вживання Асоціацією дієтологів України. Перекусити EatMe достатньо саме для того, щоб відновити сили та отримати задоволення, не відволікаючись на довготривалу трапезу.