Бренди REVO та NON STOP визнані взірцями дизайнерського креативу, отримавши почесні нагороди ADC*UA Awards, Ukrainian Design: The Very Best Of та KIAF

09.06.2020

Група Компаній «Нові Продукти» пишається спільними творчими проектами з TS/D Agency, що віднині входить до ТОП-3 загального рейтингу креативних агентств України. Не в останню чергу – завдяки роботам для брендів REVO та NON STOP. Наприкінці травня талановиті партнери були гідно оцінені фаховою рекламною спільнотою, отримавши одразу три авторитетні нагороди в галузі дизайну: ADC*UA, Ukrainian Design: The Very Best Of та KIAF.

28 травня відбулося оголошення переможців ADC*UA Awards, де агентство TS/D отримало золото за дизайн лімітованої лінійки REVO. Love is у категорії Packaging та бронзу за ролик NON STOP Engine у категорії Animated, VFX & 3D – Computer Generated, Innovation in Film. Того ж дня прозвучали переможні фанфари з боку Національного конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of, де в рамках нової платформи Ukrainian Creative Stories 2020 агентство отримало відзнаку в категорії Packging Design за унікальне оформлення банки лімітованої версії енергетика REVO. Love is та за відеоролик NON STOP Engine в категорії Motion Graphics. І, нарешті, 29 травня у конкурсі від Kyiv International Advertising Festival TS/D вибороло друге місце у категорії Packaging за дизайн REVO. Love is та позицію в шортлісті в категорії Animation за ролик NON STOP Engine.

Кілька слів щодо робіт-тріумфаторів. Влітку 2019 брендом NON STOP™ було запущено рекламну кампанію, де фігурував винайдений TS/D «вічний двигун» – грандіозний механічний об’єкт із точною взаємодією всіх елементів, як метафорою щоденних буднів. В цьому «гіпнотичному танці» баночка NON STOP™ виступала такою собі батареєю живлення, що приводить у рух увесь складний життєвий устрій сучасної людини: із сумішшю девайсів, соцмереж, спортивного режиму, нічного життя та дорожнього трафіку.

Цього ж року на світ з’явилася провокативна лімітована версія енергетичного напою REVOТМ під промовистою назвою Love is. Велелюбний дизайн упаковки від TS/D зображує пістряву п’ятикутну зірку на білому тлі, густу «населену» шалено закоханими парами, відверті емоції котрих вирують у найбільш несподіваних місцях – від трамвайних зупинок і спортивних майданчиків до панорамних балконів та літаків під безкраїм зоряним небом. Пікантний відеокейс REVO. Love is можна переглянути тут.

Група Компаній «Нові Продукти» щиро вітає колег із TS/D Agency, й надалі продовжуватиме залучати до співпраці над трендовими образами своїх брендів найкращі творчі уми!