«Бум!» величезної чорної кулі спричинив в Instagram справжній бум! Підсумки активації з блогерами від «вічнозеленого» бренда Green Energy

10.01.2020

Канабіс – чиста та благородна культура, і з цим продовжують погоджуватися дедалі більше прогресивних молодих людей зі свіжим, як новий ковток, сприйняттям світу. Добіг кінця унікальний Instagram-проект на підтримку рекламного ролика «Ідеальний, бо легальний», який у живій і дотепній манері доносить до глядача, що Green Energy є абсолютно безпечним та обґрунтовано дозволеним продуктом. Все це тому, що з екстракту канабіса у складі енергетичного напою виключено наркотичний компонент тетрагідроканабінол (ТГК), але збережено весь спектр вітамінів і корисних елементів для «бойового» настрою та чудового самопочуття.

В рамках інформаційно-розважального проекту від Green Energy 20 відомих та харизматичних блогерів на своїх сторінках ділились власними міркуваннями стосовно теми канабіса, властивостей цього визнаного в світі рафінованого суперфуду та енергетичних напоїв загалом, залучаючи фоловерів до активної дискусії. Супроводжувалось все це яскравими відео, на яких лідери думок лопають величезну надувну кулю з золотим конфетті та баночкою яскравого напою всередині, «лопаючи» тим самим фантоми згубних стереотипів. Проста й симпатична на вигляд ідея доносила до споживача життєствердну філософію Green Energy: мати енергію на щирі веселощі і бути фановим без жодних нелегальних стимуляторів – це здорово, модно і сучасно.

 

Грандіозна «надувна інтрига» та забавні пустощі в кадрі спричинили в мережі справжній бум! Підсумком активації стало понад 875 тисяч переглядів відео, майже 856 тисяч охоплення аудиторії, а кількість збережених постів перевищила 11 тисяч. «Беручи до уваги результати проекту, ми можемо впевнено заявляти про успішний досвід співпраці бренда з найбільш проактивною та пасіонарною частиною аудиторії – лідерами суспільної думки. Це надзвичайно важливо для боротьби з упередженнями, щоб непересічні особистості з високим рівнем довіри пропонували своїм підписникам контраверсійні теми для дискусій, спонукаючи тим самим замислюватися над доцільністю транслювання стереотипів, аналізувати факти і формувати власну незалежну позицію. Незважаючи на «екстравагантність» напою для українського ринку та такі виклики, як табуювання теми канабіса у соціальних мережах, нам вкотре вдалося донести важливу інформацію до споживачів та закріпити позитивні асоціації щодо продукту», – прокоментувала Олена Селютіна, PR-директор Групи Компаній «Нові Продукти».

Instagram-проект cтав логічним продовженням глобальної кампанії бренда в стилі «розвінчання міфів» з метою спонукати аудиторію рішуче виходити за рамки буденності, сміливо проявляти індивідуальність і бути прогресивними в сприйнятті досягнень сучасності. Восени минулого року під егідою Green Energy було запущено серію відео під назвою «СтереоТріпи», у яких креативна молодь за баночкою освіжного енергетика ділиться роздумами про поширені соціальні кліше. Завдяки кампанії вдалося переконати значну кількість споживачів у тому, що канабіс насправді є суперпродуктом, а отже – ідеальною основою для «зеленого» енергетичного напою в стилі еко-френдлі. Тож інформаційна робота бренда, спрямована в креативно-пізнавальне русло, буде тривати й надалі.