Етапи розвитку
Дивитися в хронологічному чи зворотньому порядку
2018

Відбувся запуск двох інноваційних продуктів — першого в Україні безалкогольного енергетичного напою з екстрактом насіння канабіса GREEN ENERGY™, який до кінця року завоював 3.5% ринку, та пивного алко-енергетичного коктейлю без додавання спирту DIABLO™.

Виведені на ринок 2017 року коктейлі на пивній основі WHY NOT™ у 2018 році продовжили впевнено завойовувати споживачів, що сприяло збільшенню продажів у літрах на 50% та зростанню частки бренда в торгових точках формату Modern Trade до 8%. Найбільше за два роки — до 23% — зросла в каналі Modern Trade також частка APPS™.

2018 рік став рекордним для категорії енергетичних напоїв Компанії — продажі брендів перевищили 40 млн одиниць, продемонструвавши найшвидші за останні шість років темпи зростання: +31% у натуральному вираженні. Швидкими темпами зростали також продажі лідера серед алко-енергетичних напоїв — REVO™, який у 2018 році повернувся до обсягу продажів 2015 року (до акцизної кризи, яка спричинила значне підвищення цін на продукцію цієї категорії).

У 2018 році на заводі в Жашкові тривали роботи з монтажу потужностей для виробництва пива.

2017

Після успіху біртейлю в кезі Компанія вивела на ринок бренд WHY NOT™ і до кінця року завоювала близько 8% ринку напоїв на пивній основі, впритул наблизившись до брендів із 3–5-річною історією.

На 47% порівняно з 2016 роком збільшилися продажі бутильованого сидру APPS™, на 16% — батончиків EatMe™. Відновлено після важкого 2016 року продаж основних брендів — REVO™ та SHAKE™. Продовжується розвиток продажів напоїв у кегах — оновлено смаки APPS™ і WHY NOT™, парк кег розширено на 25%.

З метою збільшення цільових ринків і виходу на вітчизняний та експортний ринки пива Компанією було придбано німецький пивний завод для переміщення на підприємство в Жашкові.

2016

Cтав найскладнішим за всю історію Компанії з погляду незбалансованої державної акцизної політики: акциз на слабкоалкогольну групу став максимальним серед усіх алкогольних напоїв і вдвічі перевищив горілчаний. Єдиними альтернативними варіантами для збереження обсягів продажів і бізнесу в цілому залишалися збільшення або зменшення градуса (міцності) та освоєння нових ринків, наприклад продуктів бродіння. 2016 року завдяки бурхливому розвитку кегового напряму зброджених напоїв удвічі збільшилися продажі APPS™. Цього ж року Компанія першою в Україні випустила на ринок нову категорію напоїв — біртейль «Грейпфрут» (у кегах), а також сезонні коктейлі на сидровій базі в лінійці SHAKE™.

Відбулися успішні запуски інноваційного фруктового батончика в їстівному рисовому папері EatMe™ та унікального тонкого грильяжу CROPS™.

Нові експортні ринки, на які ми вийшли 2016 року, додали на нашу карту успіху Ліван, Бенін і Німеччину.

2015

Компанія випустила лімітовану колекцію нового напою — REVO™ Angel і продовжила свій перехід на енергоощадні технології. 20% продукції почали випускати в удосконаленій екологічній ПЕТ-упаковці, що дало змогу скоротити на 11% використання пластику для пакування. Компанія вийшла на ринок Китаю з брендом SHAKE™.

2014

Розпочато розвиток нових категорій товарів. Зробивши ставку на ферментовані напої, Компанія виводить на ринок натуральний яблучний сидр APPS™. Для освоєння ринку снеків проведено експериментальний запуск попкорну POP STAR™ та унікальних фруктово-горіхових батончиків EatMe™. Компанія стала абсолютним лідером в категорії енергетичних напоїв в Україні — сумарна частка NON STOP™ та PIT BULL™ досягла свого історичного максимуму на кінець року. Загальний Індекс Інновацій (частка продуктів, випущених у 2013-2014 роках в загальному портфоліо Компанії) склав 16%.

У цьому роцi в Києві почала успішно працювати наша власна експериментальна лабораторія з розробки нових смаків.

2013

Запускається новий слабоалкогольний коктейль на основі рому ROGER’S™. Компанія виводить на ринок напоїв принципово нову для України категорію — ферментованих збитнів, починається імпорт напою ЗБИТЕНЬ ЗОЛОТИЙ ДЖМІЛЬ™. Лінійки наявних напоїв — REVO™, PIT BULL™, MOJO™, SHAKE™, KING’S BRIDGE™ — поповнюються новими смаками.

Загальний Індекс Інновацій (частка продуктів, випущених у 2013 році в загальному портфоліо Компанії) перевищив 5%. В цілому, незважаючи на холодне літо та загальне падіння продажів напоїв на українському ринку, Компанія нарощує обсяги виробництва.

2012

Створено принципово новий безалкогольний продукт — коктейль на основі натуральних соків MOJO™, який здійснив революцію на ринку напоїв України. За дев’ять місяців 2012 року продано понад 15 млн упаковок коктейлю MOJO™. 10% продажів енергетичних напоїв в Україні припадають на вироблений Компанією коктейль PIT BULL™. За обсягами продажів цей напій випередив такі відомі марки як Burn та Red Bull.

2011

На українському ринку представлений новий енергетичний напій PIT BULL™. Початок експлуатації Sales Work – автоматізованої системи управління продажами. Коктейль NON STOP™ став абсолютним лідером за обсягом продажів енергетичних напоїв у натуральному вираженні.

2010

На ПЕТ-лінії заводу розпочато виробництво безалкогольних напоїв. Створено новий продукт — питна вода ПРИРОДНЕ ДЖЕРЕЛО™.

2009

Закінчення будівництва виробничо-складських приміщень. Введена в експлуатацію нова лінія розливу напоїв у ПЕТ-тару. Потужність нової лінії складає 15 000 дволітрових пляшок за годину.

2008

На заводі м. Жашків почалося будівництво нових виробничо-складських приміщень та введена в експлуатацію нова станция, здатна виробляти 40 000 літрів сиропу за годину.

2007

Компанія представила енергетичний напій REVO ENERGY™ та першій український алко-енергетик REVO Alco energy™. На заводі в м.Жашків розпочато реконструкцію, мета якої — збільшення виробничих потужностей.

2006

Розпочато виробництво слабоалкогольного напою KING’S BRIDGE™ — першого українського коктейлю в алюмінієвій банці.

2005

Починається виробництво першого українського енегретичного напою NON STOP™. На заводі в Жашкові запущена нова лінія, що дозволяє розливати напої в алюмінієві банки різних форматів.

2004

Спеціалістами Компанії створено принципово новий напій — слабоалкогольний молочний коктейль CREAMEL™.

2003

На українському ринку представлений слабоалкогольний напій SHAKE™, який в тому ж році починають експортувати до Росії.