До літнього сезону коктейльна карта бренда SHAKE™ поповнилася новим смаком Ice Baby

11.05.2019

Перший український бренд барних коктейлів у форматі ready-to-drink SHAKE™ Групи Компаній «Нові Продукти» ґрунтовно підготувався до літа, поповнивши свою коктейльну карту новим актуальним смаком – освіжаючим лазурним SHAKE Ice Baby.

Яскравий, зухвалий і свіжий Ice Baby – те, що точно оцінять шанувальники легких алкогольних міксів для спекотного літа. Краєць лайма, скибка лимона, дрібка бергамота для таємничості і багато крижаної крихти – cool-ефект у чистому вигляді! Більше немає потреби шукати рецепт оригінального коктейлю для запальної вечірки – його вже створили міксологи SHAKE™.

«Ми задоволені результатом експериментів наших технологів – смак напою вийшов дійсно легким, освіжаючим, але при цьому виразним, а завдяки бергамоту – небанальним і в той же час елегантним. Одна з помітних тенденцій світової коктейльної культури – пошук нових поєднань і сміливі експерименти зі смаками. SHAKE Ice Baby точно зможе задовольнити цей трендовий запит. Як, утім, і багато інших очікувань, тому що новий коктейль став втіленням одразу кількох яскравих світових тенденцій: популярності алкогольних міксів, моди на натуральні смаки, уподобання напоїв із низьким градусом алкоголю, інтересу до незвичайних поєднань. І, зрозуміло, прагнення до зручності і свободи – формат бутильованих барних коктейлів, який пропонує споживачам SHAKE™, дозволяє насолоджуватися напоєм будь-коли й будь-де», – коментує запуск модної новинки Геннадій Довгань, маркетинг-директор ГК «Нові Продукти».

Уже понад 15 років – а SHAKE™ з’явився на вітчизняному ринку 2003 року, започаткувавши нову для України категорію слабоалкогольних напоїв – ГК «Нові Продукти» вдається зберігати беззаперечне лідерство в сегменті САН, займаючи 74 % українського ринку. Ринкова частка власне SHAKE™ – 23 % в натуральному вираженні, це друге місце на ринку (перше – із 43 % – належить ще одному бренду ГК «Нові Продукти» – REVOTM). Тільки у 2018 році в Україні було продано 12,5 млн л коктейлів SHAKE™ – на 1,3 млн л більше, ніж у 2017-му. Загалом же українці в минулому році випили 53 млн л бутильованих слабоалкогольних напоїв, й інтерес співвітчизників до легких барних міксів, які випускаються вже готовими до вживання, зростає. За прогнозами аналітиків ГК «Нові Продукти», щоб задовольнити запит споживачів у 2019 році, необхідно близько 57 млн ​​л коктейлів ready-to-drink.

Залишатися лідерами в сегменті, який швидко розвивається, компанії та її брендам допомагають перш за все орієнтованість на тренди і бажання першими знайомити українців із цікавими новинками. Сьогодні в коктейльній карті SHAKE™ – мікси, створені за рецептами найпопулярніших у світі коктейлів: Bora-Bora, Daiquiri, Sex on the Beach, Tequila Sombrero, Basil Beauty. Новий освіжаючий SHAKE Ice Baby чудово доповнює цей список.

Новий сильногазований слабоалкогольний коктейль міцністю 7% представлений на ринку у скляній пляшці об’ємом 0,33 л. Новинка з’явилася на прилавках магазинів наприкінці квітня і вже доступна по всій Україні.