Дискусійний клуб «Груповий сенс» продовжує пошуки нових сенсів

11.07.2019

В середині червня відбулася довгоочікувана друга зустріч дискусійного клубу «Груповий сенс» – унікального проекту, започаткованого Групою Компаній «Нові Продукти» спільно з Національним художнім музеєм України (NAMU) та інтернет-журналом Platfor.ma для обговорення в творчо-інтелектуальному середовищі актуальних суспільних та мистецьких явищ. Темою нового круглого столу стало: «Чи можуть мільйони помилятися: як демократія проходить краш-тест сучасністю». Своїми міркуваннями з цього приводу поділилися: Ольга Балашова – заступниця голови NAMU, Сергій Данилов – нейробіолог та керівник компанії Beehiveor, Олександра Дорогунцова – креативна директорка Banda Agency, Олена Селютіна – директорка з комунікацій та PR Групи Компаній «Нові Продукти», Катя Клім – соціологиня, українська редакторка часопису The Ukrainian: Life and Culture, Юрій Марченко – головний редактор Platfor.ma. 

Панування думки більшості є засадничим принципом демократії – політичної системи переважної кількості цивілізованих держав світу. Але питання, чи є статистична більшість виразником об’єктивної істини, завжди було і залишається риторичним. Існує забагато чинників, що втручаються в процес: маніпулювання масовою свідомістю, спотворення загальнодоступної інформації, так званий «стадний інстинкт» і підпорядкування колективному несвідомому тощо. Єдиним «арбітром», здатним розкрити суть речей, є час, адже поняття «правильного» і «неправильного» змінюється з його плином.

Показовим прикладом є типовий дизайн радянських квартир 70-х, який у сучасному світі вважається взірцем несмаку, або навпаки – осудливе ставлення українців до такої автентичної рослини, як канабіс, що став основою енергетичного напою Green Energy™. «Створення певних шаблонів, що існують в нашій психіці – це природний процес з точки зору еволюції. Вони допомагають заощаджувати час на “винайдення колеса”. Проте культурна розвинена людина мусить контролювати свої інстинкти і запускати механізм критичного мислення там, де це необхідно. Саме такий меседж несуть наші бренди споживачеві, коли ми з ним комунікуємо через рекламну діяльність. Важливо знати, що ти споживаєш, і робити це свідомо: будь то їжа, напої чи інформація, і належати до більшості чи до меншості з огляду на власну думку, а не автоматично», – прокоментувала PR-директор Групи Компаній «Нові Продукти» Олена Селютіна.

З саммарі всієї розмови другої зустрічі клубу «Груповий сенс», насиченої цікавими деталями та висновками, можна ознайомитися тут: https://platfor.ma/specials/chy-mozhut-miljony-pomylyatysya-yak-demokratiya-prohodyt-krash-test-suchasnistyu/. Організатори закликають не залишатися осторонь і висловлювати власну думку в коментарях до посту на Facebook-сторінці інтернет-видання Platfor.ma.

Нагадаємо, що дискусійний клуб «Груповий сенс» – це соціальний проект, створений Групою Компаній «Нові Продукти» в рамках співпраці з NAMU та за участі інтернет-видання Platfor.ma. Компанія цьогоріч отримала почесний статус «Лев музею», що передбачає реалізацію низки спільних проектів та ініціатив, зокрема – організацію спеціальних художньо-інтелектуальних заходів, проведення культурологічних лекцій і тренінгів тощо. Метою новоствореного клубу стало зібрання в одному знаковому місці – музеї – творчих людей із прогресивними поглядами, представників різних сфер діяльності, щоб спробувати знайти відповіді на суперечливі, але дуже актуальні питання сьогодення. Темою першої зустрічі стала «Влада балакунів: як вижити у світі, де слухають лише тих, хто голосно кричить».