ГК «Нові Продукти» підтримала проект «Груповий сенс» – дискусійний клуб, де творчі люди шукатимуть відповіді на суперечливі запитання

02.05.2019

Прагнення до неспинного поступу – одна з головних характерних рис Групи Компаній «Нові Продукти». І своєю продукцією, і соціальними ініціативами компанія доводить, що була і залишається рушієм прогресу. Створювати інновації, шукати нові шляхи розвитку і бути зачинателем революційних змін як у виробництві та бізнес-діяльності, так і в суспільному житті країни – невід’ємні складові діяльності ГК «Нові Продукти». Водночас реалізації численних культурно-просвітницьких ініціатив приділяється уваги не менше, ніж розвитку компанії.

Новий соціальний проект ГК «Нові Продукти» – дискусійний клуб «Груповий сенс», створений компанією спільно з Національним художнім музеєм України (NAMU) та інтернет-журналом Platfor.ma в рамках започаткованої нещодавно співпраці з NAMU. Метою клубу є зібрати в одному знаковому місці – музеї – людей із прогресивними поглядами, представників різних сфер, аби знайти відповіді на суперечливі, але дуже важливі запитання. Головним предметом дискусій обрано сміливі творчі розробки, адже саме мистецтво й креатив найчастіше стикаються із критикою та супроводжуються жвавим обговоренням у публічному просторі. Власне, проект «Груповий сенс» започатковано саме для досягнення взаєморозуміння між суспільством, мистецькою спільнотою і таким важливим суб’єктом творчої екосистеми, як рекламна індустрія. Для просування своєї продукції ГК «Нові Продукти» нерідко обирає нестандартні прогресивні ідеї, тож креативні кейси компанії – показові приклади для обговорення в рамках новоствореного дискусійного клубу.

Першу зустріч експертів організатори «Групового сенсу» присвятили надзвичайно актуальній сьогодні темі – «Влада балакунів». Учасники дискусії намагалися розібратися, як жити у світі, де завдяки технологіям кожен може кричати про своє та отримувати за рахунок цього владу; де слухають лише тих, хто голосно кричить.

Під час зустрічі експерти розглянули кілька показових кейсів з історії мистецтва, які наочно демонструють згубний вплив натовпу на результати творчості у разі втілення його коментарів та побажань; шалену славу, якої можна досягти за допомогою провокацій та епатажу, а також можливості набуття популярності завдяки напрацюванням професійної спільноти. Прикладом сучасного креативного продукту, який вирізняється і привертає увагу, але водночас має великий ризик стати об’єктом критики радикально налаштованих течій, є яскраві, контрастні, однак разом із тим контроверсійні образи, втілені в серії рекламних роликів напою WHY NOT виробництва ГК «Нові Продукти».

З думками та висновками учасників першої зустрічі клубу вже можна ознайомитися за посиланням platfor.ma/specials/vlada-balakuniv/, а тих, хто готовий поділитися власними міркуваннями з приводу теми, організатори запрошують на сторінку інтернет-видання Platfor.ma у Facebook.

«Як компанія, що не тільки створює інноваційні продукти, а й обирає нестандартні рішення для просування своїх брендів, ГК “Нові Продукти“ зацікавлена в експертному обговоренні явищ, які сьогодні спостерігаються в суспільстві і мають значний вплив на формування нових сенсів, зокрема у галузі мистецтва й креативу. З іншого боку, ми впевнені, що такі фахові дискусії на найбільш гострі теми – як ніколи на часі, оскільки допомагатимуть у шквалі інформації та емоцій відсіювати руйнівні меседжі і зосереджуватися на створенні прогресивних смислів. Крім того, проект “Груповий сенс“ – це ще й популяризація сучасного музею як місця зустрічей і майданчика для нових ідей. Радіємо, що маємо нагоду співпрацювати з NAMU і таким прогресивним виданням, як інтернет-журнал Platfor.ma», – відзначила PR-директор ГК «Нові Продукти» Олена Селютіна, коментуючи створення дискусійного клубу.

ГК «Нові Продукти» на постійній основі виступає партнером різноманітних мистецьких проектів, адже гідне майбутнє очікує лише на ту державу, що всебічно сприяє розвитку матеріально-духовних цінностей свого народу та поважає власну історію. Підтримка Національного художнього музею України є логічним продовженням культурно-просвітницької діяльності компанії. В рамках співпраці з NAMU компанія отримала статус «Лев музею», що передбачає реалізацію низки спільних проектів та ініціатив, зокрема – організацію спеціальних художньо-інтелектуальних корпоративних заходів, проведення культурологічних лекцій і тренінгів для співробітників ГК «Нові Продукти», а також можливість безкоштовного відвідування виставок.