ГК «Нові Продукти» посіла два призових місця на всеукраїнському конкурсі корпоративних медіа

07.12.2015

Група Компаній «Нові Продукти» здобула дві срібні нагороди на конкурсі «Найкраще корпоративне медіа України 2015». Нагорода, зокрема, дісталась за дизайн корпоративного річного звіту компанії. Ще одне друге призове місце компанія посіла за створення найкращого корпоративного фільму.

Конкурс «Найкраще корпоративне медіа України 2015» ініціювала Асоціація корпоративних медіа України. Цей проект покликаний виробити єдині стандарти корпоративної журналістики, дизайну, методів інформаційного впливу на цільову аудиторію. Ініціатива Асоціації також націлена на привернення уваги ділової громадськості до вирішення проблем професійного становлення і розвитку корпоративних медіа в Україні. Цьогоріч у різних категоріях конкурсу представили 85 корпоративних проектів, котрі розробили українські та міжнародні компанії.

У номінації «Корпоративний річний звіт» компетентне журі відзначило роботу ГК «Нові Продукти». Звіт компанії за 2014 рік було удостоєно другого місця за «інноваційний дизайн, драйвовий настрій, високий рівень професіоналізму і вагомий внесок у загальний розвиток корпоративних медіа в Україні».

Корпоративний фільм про «Нові Продукти» також посів друге місце за «бездоганний професійний рівень і вагомий внесок у розвиток галузевих стандартів корпоративних комунікацій в Україні».

«ГК «Нові Продукти» вперше взяла участь в цьому конкурсі, і для нас дуже важливим є той факт, що одразу два наші проекти удостоїлися високої оцінки журі. Це означає, що ми рухаємося у вірному напрямку, і будемо надалі робити свій внесок не лише у розвиток харчової індустрії, але й у створення високих стандартів розвитку сегмента корпоративних комунікацій», – зазначила директор з комунікацій та PR ГК «Нові Продукти» Олена Селютіна