Градієнт яскравого настрою: Стартує літня рекламна кампанія SHAKE™ на підтримку нового дизайну бляшанок

27.06.2019

Коктейлі Bora Bora, Daiquiri, Sexx on the Beach та Ice Baby – тепер у стильній «смугастій» тарі

SHAKE™ – це різноманіття відтінків, ароматів, смакових ноток та нюансів чуттєвості, це – зміна настрою: одна смуга, інша, все змінюється динамічно та сміливо. І вже якщо ми про смужки, то у випадку з SHAKE™ – точно не про чорно-білі.

У червні на полицях магазинів по всій країні з’явився SHAKE™ з оновленим дизайном бляшанок, що яскраво виокремлюється. Зміни зачепили і смакову лінійку: крім добре відомих та знайомих Bora Bora, Daiquiri, Sexx on the Beach, на ринок виведений новий смак коктейлю – Ice Baby (лайм, лимон, бергамот). Напій принадного блакитного кольору у скляній пляшці SHAKE Ice Baby доповнив коктейльну карту в травні поточного року, а тепер став доступним і в алюмінієвій бляшанці об’ємом 0.5 л із новою модною геометрією. Поточний рестайлінг та новий смак – подарунок від легендарного бренда барних коктейлів у форматі Ready to Drink своїм шанувальникам.

«Все в житті змінюється, світ не стоїть на місці. Міняється і зовнішній вигляд легендарного напою. Яскраві контрастні смужки – прямо як наш настрій: в спекотне літо хочеться холодного напою, посмішок і романтики, танців і спілкування з друзями, свята навіть у будній день… Зараз ти – в місті, а за годину вже тусуєшся на пляжі. Картинка міняється, але SHAKE™ – скрізь доречний. Сподіваємося, що зовнішній вигляд продукту гармонійно доповнить look модника або модниці», – коментує осучаснений концепт його автор Олександр Стрижельчик, креативний директор Групи Компаній «Нові Продукти».

«Наша компанія завжди тримає руку на пульсі змін естетичних смаків споживача, адже продукція повинна личити його стилю життя так само, як новий одяг або сучасний девайс. Оновлення легендарного SHAKE – лідера серед слабоалкогольних напоїв з 2003 року – крок позитивний та необхідний з огляду на довгу та успішну історію існування. Аби продовжити цей шлях поступу, ми застосували подвійну тактику до редизайну: з одного боку, сміливо та яскраво осучаснили імідж, з іншого – пильнували, щоб дотриматися принципу спадкоємності та пізнаваності бренда», – прокоментувала еволюцію оформлення лінійки SHAKE™ Олена Чувакіна, бренд-директор Групи Компаній «Нові Продукти».

26 червня відбувся запуск рекламної кампанії з нагоди рестайлінга бляшанок знаменитого напою для світських вечірок та стильної публіки. Рекламні ролики SHAKE™ виробництва DGTL RLGN (режисер – Ольга Бабич) осягнуть інформаційний простір каналами телебачення («Новий», М1, К1, К2, НЛО, «Сонце», Україна) та інтернету, де також з’явиться серія динамічних банерів. Протягом усього літа ми спостерігатимемо на своїх екранах та моніторах яскравих танцівників, соковиті бекграунди, шалені ракурси – життя, сповнене руху, звабного блиску та захопливого спілкування, які втілює слоган Shake it, baby!