Гризун vs бігун, або розмір має значення: рекламний ролик для енергетичного бренда NON STOP підкорив журі YO!DA 2020

20.10.2020

Кожен для себе вирішує сам: гризун він у житті чи бігун? Боязко ховається в теплому кублі чи рухається non-stop, хай там яка перспектива і мета. Велике у нього «коло для діяльності» чи зовсім незначне. Від цього залежить масштаб нашої особистості. Таке світоглядне підґрунтя може бути у нового креативного рекламного ролика для бренда NON STOP. Або може й не бути. Адже це – питання прочитання…

Хай там як, а NON STOP™ завжди надихає на перший крок! 9 жовтня відбулася церемонія нагородження премії YO! Directors Awards 2020 для молодих режисерів, що лише вперше ступили на ниву професії. Гран-прі здобув Кирило Свєташов за нетривіальне відео для NON STOP™. Ось як роз’яснив появу задуму сам автор: «Ідея для NON STOP™ з’явилася сама собою за день до дедлайну подавання, і я надіслав лише її, швидко написавши історію у вигляді кіносценарію. Хотілося зняти незвичайний сюжет, неможливий в реальному житті, але водночас викликати у глядача живі емоції, незважаючи на абсурдність того, що відбувається».

Дебютант по-своєму обіграв концепт «невпинної енергії», яку представляє NON STOP™. За сюжетом відео герой намагається змусити свого домашнього улюбленця – хом’яка – опанувати бігове коло. Проте незворушна тварина ховається в нетрях дерев’яного будиночку і не показує звідтам навіть носа. Всі намагання заохотити гризуна – їжею, відео, пальцями – зазнають  фіаско. Тоді хлопцю спадає на думку показати клас власним прикладом! Ковточок NON STOP™, повноцінний трудовий день столяра, спортивна форма у стилі гламурних 80-тих – і ось він вже мчить у біговому колі величиною з людину. І хоча на хом’яка цей перформанс не справляє жодного враження, зате його хазяїн набуває чудової фізичної форми і енергетичного заряду.

Місія конкурсу YO! Directors Awards, або ж скорочено YO!DA – відкрити нові імена в українському рекламному полі; знайти яскравих, талановитих молодих кінематографістів, які прагнуть знімати якісну та сучасну рекламу, й надати їм можливість отримати першу рекламну роботу у власне портфоліо. Тож цьогоріч Grand Prix Jury Prize здобув Кирило Свєташов за роботу для NON STOP™ і отримав грант 2000 доларів за найкращу реалізовану ідею. 

«Ми запропонували конкурсу наш NON STOP™ як “полігон” для творчих дій молодих талантів. Бо бренд – дуже яскравий, виразний, характерний і легко наводить на цікаві думки! Наш розрахунок був дуже точним, адже ми отримали Гран-прі! Бажаємо переможцеві Кирилу Свєташову “ніколи не зупинятися”: ні вдень, ні вночі! Бо творчість – це і є той вічний двигун, який змушує внутрішній та зовнішній світ стрімко еволюціонувати», – прокоментував Борис Ткачов, директор зі стратегії та досліджень Групи Компаній «Нові Продукти».