Група Компаній «Нові Продукти» взяла участь в онлайн-форумі Trade Marketing HUB

02.06.2020

2020 рік встиг відзначитися низкою непередбачуваних викликів. Але чи є вони насправді настільки унікальними? Про це та багато іншого йшлося на форумі Trade Marketing HUB HD Live: «Нові виклики та можливості в трейд-маркетингу», що цьогоріч проходив у режимі онлайн.

Отже, 29 травня топ-менеджери чотирьох великих українських компаній поділилися з глядачами власними думками та практиками, які допомогли їм подовжувати розвивати бізнес та залишатися на рейтингових позиціях у непростих умовах першого півріччя 2020. Зокрема, керівник відділу трейд-маркетингу ГК «Нові Продукти» Назар Новосельський розповів про важливість донесення емоції бренда до торговельного підрозділу та яким саме чином це відбувається в команді одного з найпрогресивніших виробників напоїв та снеків в Україні.

Уже протягом трьох років трейд-відділ ГК «Нові Продукти» старанно працює над тим, щоб кожен торговельний представник не лише знав сильні сторони брендів компанії, а й відчував ту провідну емоцію, яку бренд прагне безпосередньо донести до споживача. Лише так він може пояснити переваги продуктів керівництву торгових точок та змусити перейнятися ідеєю їхніх продавців. З огляду на трирічний досвід, найефективнішими способами знайомства команди із характером бренда є найрізноманітніші види відеопрезентацій, що 2020 року через збільшення годин дистанційної роботи стало особливо актуальними. Найбільший фурор у співробітників компанії викликав ролик «Бійцівський клуб», образ кабанчика-талісманчика та щотижневі прямі ефіри, які добре мотивували та гуртували команду у складний для всіх час.

Trade Marketing HUB – це велика щорічна подія для фахівців у галузі трейд-маркетингу, що відбулася вже вп’ятнадцяте. Захід являє собою майданчик для обміну професійним досвідом та здобуття актуальної інформації щодо трендів FMCG-ринку. Цьогоріч Trade Marketing HUB відбувся у новому форматі двогодинного студійного онлайн-шоу, проведеного в Unit.City, із забезпеченням найкращої якості картинки та звуку. Загальною тематикою віртуальної зустрічі стали нові виклики та можливості роздрібного ринку України у зв’язку з пандемією, а також інноваційні методики та підходи для здобуття та утримання покупців у цей час. Серед п’яти спікерів, що виступали на трьох секціях форуму – Fresh Analytics, Trade Marketing & Digital та E-Commerce in FMCG, були представники Nielsen Ukraine, Markquen Group, Zakaz.ua та ГК «Нові Продукти».