Гурт «Курган і Агрегат» узяв участь у музичному кліпі від REVO™

19.02.2019

REVO™ знову не дає нудьгувати своїм заводним та життєлюбним фанам, і запускає новий проект. 19 лютого відбулася прем’єра музичного кліпу у співавторстві з братами Емілем та Рамілем із сенсаційного реп-тріо «Курган і Агрегат».

Над креативом і продакшеном кліпу працювало ODDEE Agency. Історію про те, як організувалося мультимедійне REVO-паті, розповів засновник агентства ODDEE Іван Базар: «Ми давно спостерігаємо за Курган і Agregat, а вони, судячи зі сторіс із Revo, за нами. Ось так і вирішили фітанути з хлопцями. Настукали бітло, начитали куплет і приспів, надіслали демку хлопцям. Їм зайшло – написали свій приспів. Потім вирішили і кліп зняти. Гастролі поки що рано оголошувати, але подумаємо над альбомом». Результатом творчої колаборації став веселий імпровізаційний кліп-вечірка.

Особливо нове музичне відео потішить фанів гучного «Фантастичного мульти-енергетичного блокбастера», адже тут з’являється цілий калейдоскоп улюблених героїв: простодушний піцеїд, зухвалий майстер АроМату, колоритні хіп-копи, незворушний гірогопник і, звичайно, зворушлива нерозлучна парочка – Космонавт із Баночкою. Таким чином, REVO™ поступово перетворюється з напою на свого роду культурний феномен із власними мемами та патернами, неухильно розширюючи армію фанів.

«REVO™ опановує все нові шляхи комунікації з прихильниками. Тепер кожен зможе взяти колонку на свою тусовку і розбавити спілкування легким фоном із забавного речитативу від улюблених виконавців. З’явиться ще одна тема для обговорення навіть у незнайомій компанії! Ми всі – різні, і в цифрову епоху нам не завжди легко порозумітися наживо. Але парадокс у тому, що, будучи несхожими та недосконалими, ми доповнюємо одне одного. Хіба не це доводять наші старі друзі Космонавт і Баночка? Хіба не цим привертають загальну увагу екстравагантні Курган і Агрегат? Там, де з’являється REVO™, починають створюватися найбільш неординарні мікси характерів, талантів, стилів, об’єднуючи людей дружбою, коханням або спільною творчістю», – підсумувала Олена Селютіна, PR-директор Групи Компаній «Нові Продукти».