Інноваційний пивоварний завод New Brew випустив презентаційний міні-фільм про виготовлення крафтового локального пива для широкого кола споживачів

09.09.2020

Броварня нового покоління New Brew, побудована в містечку Жашків Черкаської області, має все необхідне для здійснення амбітних планів із завоювання прихильності українського споживача: новітнє німецьке устаткування, налагоджені сучасні автоматизовані процеси, сумлінний кваліфікований персонал. А головне – низку непорушних принципів, які були закладені у нове починання ще раніше за першу цеглину: це категорична відмова від мальтозної патоки та інших «сумнівних» домішок, що прискорюють чи здешевлюють процес виробництва, відсутність фільтрації пива для забезпечення автентичного смаку, використання лише місцевих інгредієнтів (за винятком хмелю, поки що експортованого з Німеччини) задля повернення Україні почесного звання «житниці Європи». Ідеологи New Brew вирішили, з одного боку, повернути споживачеві чистий смак українського пива 2000-них, з іншого – розширити доступ простих людей до справді якісного крафтового продукту європейського рівня. Адже New Brew від самого початку заснований на гідності, а не на бажанні швидкого зиску.

Усі перелічені вище чесноти інноваційного підприємства гідні мало не того, аби лягти в основу фільму… Власне, чом би й ні? Поки мрія про еталонно якісне українське пиво втілюється у реальність через кропітку щоденну працю фахівців New Brew, а продукт поступово торує шлях до сердець споживачів, було ініційовано створення 5-хвилинного презентаційного фільму про новостворений завод, щоб кожен міг зазирнути за лаштунки всіх процесів і безпосередньо познайомитися з його учасниками. За виробництво іміджевого ролика взявся знаний український продакшн Red Glass, а очолив зйомку відомий український кінорежисер та кліпмейкер Любомир Левицький

Оповідь міні-фільму вільно рухається від одного ключового учасника до іншого, у кількох штрихах зображуючи їхні особисті життєві погляди та ставлення до роботи, логічно пов’язуючи людські принципи з професійними, які вони фахово розкривають перед глядачем, будучи відповідальними кожен за свою сферу. Так, пазл до пазлу, складається суцільна картина цього величезного, складного і надзвичайно точного механізму, де кожна дрібниця має значення; де основною рушійною силою виступає людина, її творчість та інтелект; де співробітники щодня злагоджено взаємодіють один з одним заради спільної мети – зробити разом такий продукт, який би гідно оцінив споживач і яким би пишалася вся Україна.

Говорячи про центральну ідею фільму, виконавча продюсерка Яна Алтухова наголосила на антропоцентричності задуму: «На мій погляд, у нас вийшов чудовий ролик, дуже натхненний і світлий. Його ключова ідея в тому, що все починається з кожного з нас, з нашого сумління, натхнення і праці, яку потрібно виконувати з любов’ю. Ми хотіли показати людей, які люблять те, що вони роблять, і заряджають цією любов’ю всіх навколо». Режисер Любомир Левицький також погодився, що першочергове в будь-якому творчому процесі – це команда: «Важливо було донести любов до продукту через любов до процесу створення. Ми показали людей, які живуть тим, що роблять. Це – іхній світ, їхнє натхнення і душа. Ми хотіли продемонструвати, як всі ці почуття безпосередньо впливають на якість самого продукту. Ці очі героїв, які горять, та натхнення, з яким вони описують процес створення пива, неможливо підробити», – поділився власними враженнями творець відеоролика.

Поява сильного, перспективного, відповідального бізнесу в регіоні – це прямий шлях до його розквіту. Створення нових робочих місць, належних умов праці і соціального забезпечення безпосередньо впливають на економічний розвиток, на поліпшення умов життя і розбудову інфраструктури. Використання локальної сировини (злаків, артезіанської води з місцевих надр) сприяє розвиткові сільського господарства Жашківщини, що здавна славиться родючістю земель та багатством водних ресурсів. Сумлінне дотримання сучасних європейських норм виробництва є запорукою екологічної безпеки краю. Підвищується інвестиційна та навіть туристична привабливість регіону, в якому з’явився потужний промисловий рушій. «У пивоварів є такий професійний термін, як “Порядок”. “Варильний порядок” – це комплекс чанів, фільтрів, аксесуарів, які працюють як одне ціле. Коли все працює як одне ціле, виходить добре сусло, добре пиво. Порядок на заводі – це добрі співробітники. Добрі співробітники – це порядок у сім’ях і громаді. Добра громада – це порядок у регіоні, а добробут регіону – запорука порядку в країні. Але починається все з варильного порядку!», – влучно та мудро підсумував директор заводу New Brew Віктор Погорілий.

Новий пивний завод New Brew здатен виробляти близько 30 мільйонів літрів напоїв на рік. Станом на сьогодні три сорти крафтового пива «Жашківський Кабан» постачаються у понад 40 тисяч українських торговельних точок, а чотири різновиди кегового пива New Brew представлені в популярних мережах пива на розлив у всій країні. У виробництва є ресурси для розширення у разі майбутньої потреби, але керівництво невпинно наголошує: першочерговим пріоритетом для New Brew є і залишиться дотримання високих стандартів, тому обсяги виробництва у жодному разі не збільшуватимуться у збиток якості. Наразі планується активне поповнення сортової лінійки та створення низки нових брендів.

Для подальшого інформування широкого загалу про всі нюанси щодо виробництва та новинок на заводі New Brew створено сторінки у соціальних мережах YouTube, Facebook та Instagram.