Instagram-серіал допоміг підняти продажі енергетика REVO™ на понад третину

14.12.2018

Завдяки оригінальному рішенню, ухваленому та реалізованому спільно ODDEE Agency та ГК «Нові Продукти», Revo Energy™ вдалося не лише підняти продажі, але й істотно омолодити бренд, отримавши новий приплив фанів.

За 11 років існування на українському ринку REVO™ справедливо заслужив на статус «легендарного енергетика». Напій із характером, девіз якого «One shot – one hit», неодноразово довів свою неординарність, готовність до несподіваних кульбітів та непередбачуваність у найкращому сенсі цього слова.

У червні 2018 року ГК «Нові Продукти» випустила лімітовану версію напою. На колекційній банці в стилі поп-арт змальований Космонавт – герой найбільш титулованого рекламного ролика REVO™, що отримав безліч призів на фестивалях реклами та креативу.

В рамках реалізації проекту Oddee Agency та ГК «Нові Продукти» діяли в ключі сучасних молодіжних трендів. Був знятий Insta-серіал, головні герої якого – вибухова пара: сором’язливий парубок Космонавт і його дотепний, зухвалий та абсолютно «відірваний» друг Банка REVO. Серіал складався з 9 серій по 1 хвилині і розміщувався на Youtube-каналі та в Instagram. «Фантастичний мульти-енергетичний блокбастер» викликав бурхливу фанову активність в Instagram і Telegram, зокрема, фанати самі створили серію телеграм-стікерів за мотивами серіалу. За три місяці сумарно з Insta і Youtube було отримано близько 40 тисяч підписників, а сам серіал зібрав понад мільйон переглядів. Пізніше на основі серіалу був випущений паперовий комікс, із яким Космонавт особисто взяв участь у Comic Con Ukraine (сторіз про участь у цьому івенті зібрала понад 180 тис. органічних переглядів). Об’єм продажів REVO™ за цей час збільшився на понад третину.

«Перші сценарії були ідеально “вилизані”, і коли вже проект було запущено, ми вирішили кардинально все змінити. Брейнстормили та виправляли перед кожною новою серією. Вирішили підійти до проекту так, ніби це наш міні-стартап. Якби ми робили Revo чисто для бренда, він би не був таким зухвалим і був би далеким публіці», – коментує Аліна Циганок, креативний директор агентства Oddee.

«Інста-серіал про пригоди Космонавта і Банки REVO – приклад ефективного культурного брендинга, який говорить зі споживачем не про практичні переваги товару, а працює на емоції. Це свого роду “формула любові”, яку ми прорахували і влучили в десятку, отримавши відразу і приплив фанатів, і їх щиру прихильність, – відзначає Олена Селютіна, PR-директор Групи Компаній “Нові Продукти”. –  З одного боку, серіал наповнений легким фановим гумором, з іншого – це переможна життєва філософія REVO™: йди своїм шляхом, смійся над проблемами і жартома долай перешкоди. Водночас практично кожен готовий асоціювати себе з героєм Космонавта, якому затишно та спокійно в його віртуальному світі, а в реалі він сором’язливий і розгублений. І кожен мріє про такого друга, як Банка REVO. Завдяки серіалу REVO™ почав сприйматися не просто як напій, але і як живий персонаж, друг».