Кабан на колесах! Крафтовий бренд «Жашківський Кабан» підтримав мотофестиваль «Тарасова Гора»

01.09.2020

Молодий бренд, чия сила та натиск зносять бар’єри як бадилинки, підтримав головне мотоциклетно-музичне свято країни, що цьогоріч відсвяткувало своє повноліття!

«Тарасова Гора» – наймасштабніший мотофестиваль України, що проводиться щорічно у червні на березі Дніпра у Черкаській області, збираючи зазвичай понад 8000 байкерів. Душею заходу є рекордний для України організований мотопробіг у 140 км до Тарасової гори – могили великого поета в Каневі. Цього року, незважаючи на об’єктивні перешкоди, 18-тий за рахунком фестиваль таки відбувся на радість захопленої публіки, змістивши дати на кінець літа і забезпечивши цілковите дотримання карантинних заходів. Пивним партнером події виступив бренд-однодумець «Жашківський Кабан»!

«Тараска», як лагідно називають фестиваль його шанувальники, є неординарною подією, що притягує публіку з цільними поглядами та гарним смаком. Тож пиво, яким байкери тамують спрагу і охолоджують запальний норов, повинно бути особливим. «Жашківський Кабан» наливав своє найкраще, виключне, крафтове: це і «Лагер» із класичним насиченим смаком, помірною солодкістю та виразною гірчинкою, і освіжне «Біле» з витонченими цитрусовими нотками, і «Світлий ель» із м’яким солодовим присмаком та квітковим ароматом.

Для моторної двоколісної братії, що у період з 20 до 23 серпня з’їхалася до славетного Шевченкового Краю на своїх блискучих залізних конях, на території фестивалю працювали два намети та два шатри зі свіжим розливним пивом «Жашківський Кабан», а також брендований рол-бар у головному барі. Тут рятувалися від спеки щедрим ковтком запітнілого крафтового біля 5000 учасників з усіх куточків України. За кілька серпневих днів було випито півтори тисячі літрів розливного напою та понад 100 одиниць – бутильованого. 

«”Тарасова Гора” стала першим заходом, партнером якого виступив молодий крафтовий бренд. Нове пиво від інноваційного жашківського виробника New Brew отримало безліч схвальних відгуків та здобуло вірних друзів серед стратегічно важливої субкультурної тусовки, яка справді знається на якісному продукті. Тож ми задоволені нашим дебютом!»,відзначила директорка з комунікацій Групи Компаній «Нові Продукти» Олена Селютіна.