Космонавт і Банка REVO не прощаються: за першим сезоном Інтернет-серіалу піде другий!

12.09.2018

Три місяці минуло відтоді, як вийшла у продаж лімітована версія REVO™ у колекційних банках з Космонавтом, а разом з тим запустився на її підтримку унікальний крос-медійний проект – інтернет-серіал про пригоди Космонавта і Банки REVO. Три місяці фани й шанувальники жили від серії до серії, слідкуючи за подіями у фантастичному мульти-енергетичному блокбастері, спостерігаючи за тим, як мовчазний, але героїчний чувак у скафандрі і його «трошки балакучий» і «краплиночку нахабний» жерстяний приятель долають усі перешкоди великого міста, щоб Космонавт нарешті міг зустріти своє реальне кохання, тобто кохання в реалі. Брутальні герої, які ніколи не занепадають духом і вміють викрутитися з будь-якої несподіваної ситуації, гумор і, звичайно, справжні почуття – усе це затягувало, захоплювало і розважало одночасно. То що, невже вся ця класна історія закінчилася?

Щойно на каналі Revoenergydrink з’явилася нова, 9-та серія проекту, яка, згідно зі всіма правилами, мала стати останньою. Але ж це REVO™, який не визнає жодних правил! Нахабний і щедрий, саркастичний і чуйний, брутальний і зворушливий, пробивний і азартний. І безмежно енергійний! І коли фанати щодня питають про продовження, то REVO™ залюбки дає втягнути себе у цю авантюру!

Отже, сюрпрайз і карколомний кульбіт у стилі непередбачуваного та легендарного REVO™: дев’ята серія є останньою… у першому сезоні! «To be continued», – кажуть нам герої, які так запали в душу фанам REVO™, що вони навіть власноруч наробили стікерів для Telegram за мотивами серіалу. Тож далі буде! Причому REVO™ обіцяє, що і між сезонами не дасть сумувати глядачам: він уже заготував дещо абсолютно неймовірне!

Фінал першого сезону теж непередбачуваний. «Дядечка, я только что приход поймал. Ванга отдыхает!» – раптом сповіщає Банка REVO голосом репера Mytee Dee. Що він вангує? Про це годі здогадатися, треба просто побачити.

«REVO™ – особливий, унікальний “персонаж” у портфелі брендів ГК “Нові Продукти”. Це напій з характером, який поєднує в собі фан легкого алкоголю і силу енергетика. Трохи брутальності, трохи відчуття вседозволеності, балакучість і задерикуватість – це все його риси. Тому нам було досить легко створювати образ Банки REVO для нашого інтернет-серіалу. Залишалося тільки знайти “голос REVO”, і з цим завданням блискуче впорався майстер реп-батлів Майті Ді. Ми неймовірно раді, що наш крос-медійний проект ідеально влучив у цільову аудиторію і знайшов таку підтримку у фанатів REVO™, а ще приємно, що відтепер наш культовий енергетик асоціюється у шанувальників ще й з конкретним персонажем – Банкою REVO. Обіцяємо, що REVO™ вже найближчим часом знову вас здивує!», – коментує Олена Селютіна, PR директор ГК Нові Продукти.

Коротка історична довідка: REVO™ – один з перших брендів ГК «Нові Продукти», представлений на українському ринку з 2007 року. Легендарний рекламний ролик REVO™ з Космонавтом, який і зараз можна переглянути на каналі Revoenergydrink, отримав численні призи на фестивалях реклами та креативу, зокрема завоював Гран-прі та п’ять золотих нагород Київського міжнародного фестивалю реклами 2014 року. Коли в червні 2018 було випущено лімітовану версію REVO™ з трендовим смаком апельсин + суниця та чорний перець, саме зображення Космонавта прикрасило унікальну банку-комікс у стилі поп-арт. І саме Космонавт разом з Банкою REVO стали головними героями серіалу, який вийшов на підтримку цієї лімітованої версії.