Креативні соратники NON STOP™ та EatMe™ виступили офіційними партнерами Effie Awards Ukraine 2019

05.12.2019

Коли дійсно смачна реклама промовляє до споживача «eat me», той починає нестримно споживати її non stop… І це не магія незбагненного кохання, а результат вдалої маркетингової стратегії. Незабаром відбудеться фінал найбільш вагомої національної премії в світі маркетингових комунікацій – Effie Awards Ukraine. Найкреативніші розуми нашої країни отримають омріяну статуетку, яка закріпить за ними статус найкращого в галузі. 

Наразі триває кропіткий етап оцінки робіт рекламно-комунікаційних агентств з усіх куточків України. 13 грудня пройде «парад тріумфаторів» – конференція Best Marketing Practices та урочиста церемонія нагородження переможців. Партнерами подій виступають наші бренди EatMe та NON STOP, які є незмінними енергетичними каталізаторами будь-яких творчих процесів.

Програма конференції Best Marketing Practices, яка покликана сприяти розвитку якісного маркетингового ринку в Україні та розширенню професійних зв’язків, складатиметься з кейсів-фіналістів премії Effie Awards Ukraine 2019. Церемонія нагородження переможців Effie Awards Ukraine виявить найефективніші національні рекламні кампанії 2019 року, а також назве імена їхніх винахідливих творців.

Коли йдеться про нові відкриття, чути апетитний хруст відкупорювання баночки NON STOP – завжди нової, свіжої та бадьорої. Недаремно її порівнюють з елементом живлення для «розрядженого» людського організму. Це – виключно натуральний стимулятор на базі кофеїну, таурину та вітамінного комплексу (С, В5, В6, В9, РР), які ми щодня поодинці отримуємо зі звичних продуктів харчування. Але NON STOP дбайливо зібрав їх докупи в ефективній, але безпечній пропорції, щоб дати кожному можливість винайти себе заново, підзарядившись концентрованою енергією вічного двигуна NON STOP.

Коли йдеться про ефективність, EatMe поспішно знімає обгортку, щоб наочно продемонструвати, що це таке. Трошки ароматних ягід та сухофруктів, жменька хрустких горішків або вівсяних пластівців, «заливка» з яблучного сиропу, йогурту чи шоколаду – і корисний поживний перекус готовий. Секрет ефективності – у відсутності «секретів», лише у вдалому компонуванні природних складових. Асоціація дієтологів України рекомендує EatMeнавіть маркетологам і рекламістам-початківцям – віком від трьох років.

Але бренди ГК «Нові Продукти» не лише регулярно підтримують Effie Awards Ukraine, а й самі продукують одні з найуспішніших маркетингових стратегій у нашій країні. Цьогоріч на премію також номіновано кілька яскравих кейсів. Сподіваємося на гідну оцінку креативних зусиль видатними експертами рекламно-маркетингової індустрії!