Коли дійсно смачна реклама промовляє до споживача «eat me», той починає нестримно споживати її non stop… І це не магія незбагненного кохання, а результат вдалої маркетингової стратегії. Незабаром відбудеться фінал найбільш вагомої національної премії в світі маркетингових комунікацій – Effie Awards Ukraine. Найкреативніші розуми нашої країни отримають омріяну статуетку, яка закріпить за ними статус найкращого в галузі.
Наразі триває кропіткий етап оцінки робіт рекламно-комунікаційних агентств з усіх куточків України. 13 грудня пройде «парад тріумфаторів» – конференція Best Marketing Practices та урочиста церемонія нагородження переможців. Партнерами подій виступають наші бренди EatMe та NON STOP, які є незмінними енергетичними каталізаторами будь-яких творчих процесів.
Програма конференції Best Marketing Practices, яка покликана сприяти розвитку якісного маркетингового ринку в Україні та розширенню професійних зв’язків, складатиметься з кейсів-фіналістів премії Effie Awards Ukraine 2019. Церемонія нагородження переможців Effie Awards Ukraine виявить найефективніші національні рекламні кампанії 2019 року, а також назве імена їхніх винахідливих творців.
Коли йдеться про нові відкриття, чути апетитний хруст відкупорювання баночки NON STOP™ – завжди нової, свіжої та бадьорої. Недаремно її порівнюють з елементом живлення для «розрядженого» людського організму. Це – виключно натуральний стимулятор на базі кофеїну, таурину та вітамінного комплексу (С, В5, В6, В9, РР), які ми щодня поодинці отримуємо зі звичних продуктів харчування. Але NON STOP™ дбайливо зібрав їх докупи в ефективній, але безпечній пропорції, щоб дати кожному можливість винайти себе заново, підзарядившись концентрованою енергією вічного двигуна NON STOP™.
Коли йдеться про ефективність, EatMe™ поспішно знімає обгортку, щоб наочно продемонструвати, що це таке. Трошки ароматних ягід та сухофруктів, жменька хрустких горішків або вівсяних пластівців, «заливка» з яблучного сиропу, йогурту чи шоколаду – і корисний поживний перекус готовий. Секрет ефективності – у відсутності «секретів», лише у вдалому компонуванні природних складових. Асоціація дієтологів України рекомендує EatMe™ навіть маркетологам і рекламістам-початківцям – віком від трьох років.
Але бренди ГК «Нові Продукти» не лише регулярно підтримують Effie Awards Ukraine, а й самі продукують одні з найуспішніших маркетингових стратегій у нашій країні. Цьогоріч на премію також номіновано кілька яскравих кейсів. Сподіваємося на гідну оцінку креативних зусиль видатними експертами рекламно-маркетингової індустрії!