Механіка безперебійної енергії, summer edition: стартувала сезонна рекламна кампанія енергетичного бренда NON STOP™

07.06.2019

Початок літа вивільняє всі приховані резерви енергії і випліскує назовні яскравими барвами свіжого креативу. З перших днів червня брендом NON STOP™ запущено нову рекламну кампанію на зовнішніх носіях міст-мільйонників – Києва, Одеси, Дніпра, Харкова та Львова. Відтепер стрімкі, бадьорі, барвисті борди, скроли та сітілайти будуть протягом усього червня та липня нагадувати мешканцям мегаполісів, що джерело невтомної безперебійної енергії – завжди поруч.

На зображенні можна спостерігати грандіозний механічний об’єкт із точною взаємодією всіх елементів – шестерінок, ланцюгів та конвеєрних стрічок. Це – метафора нашого щоденного життя, що складається з мільйона дрібниць, в послідовності яких важливо не заплутатися і не застрягнути. Баночка NON STOP™ виступає тієї самою батареєю живлення, що приводить у рух увесь складний багатокомпонентний агрегат, допомагаючи всім процесам відбуватися вивірено, методично та злагоджено. Вона і є тим самим славнозвісним вічним двигуном, що «Рухає твій день», як свідчить слоган.


Невдовзі з тим самим посилом стартує серія рекламних роликів NON STOP Original та NON STOP Jungle на національних телеканалах країни: «Новому Каналі», ICTV, СТБ, ОЦЕ ТБ, М1 та М2, а також в інтернеті – зокрема на відеохостингу Youtube, в соцмережах Facebook та Instagram. Хитромудрий механізм невтомного генератора NON STOP™ оживе ще в більш захоплюючій динаміці відео.

Над візуальним концептом промокампанії працювало відоме креативне агентство TS/D (Tough Slate Design) – автори оновленого концепту енергетика NON STOP™ Urban / Jungle / Original, що побачив світ навесні 2018. Команда також створила попередню серію відеороликів NON STOP™, в яких втілилася ідея безперебійної енергії легендарного функціонального напою.

TS/D (Tough Slate Design)  має вже не одну історію успіху в колаборації з Групою Компаній «Нові Продукти». Нещодавно завдяки творчій співпраці креативне агентство стало золотим призером національного конкурсу Ukrainian Design The Very Best Of, церемонія нагородження якого відбулася в Одесі 30 травня цього року. Їхнє неординарне Absurd Video для бренда WHY NOT™ перемогло в номінації Motion Graphics of Advertising Spot, отримавши найвищу оцінку компетентного журі.

«Ми раді, що наші творчі партнери допомогли нам візуалізувати такий романтичний міфічний образ, як вічний двигун. Як і енергетик NON STOP™, він символізує невсипуще прагнення розвиватися, досягати успіху, цінувати кожен момент життя. Ретельна деталізація агрегату зачаровує погляд, що саме собою вже несе ефект психологічного релаксу. Поршні паротяга, дорожня розмітка, будильники, лептопи та барбер-поли натякають, що з NON STOP Jungle ми можемо активно працювати і подорожувати, з ентузіазмом долаючи рутину міських джунглів. NON STOP Original на темному тлі виблискує неоновими вогнями та панелями ігрових автоматів, пульсує мембранами звукових колонок та пружинить шинами баскетбольних м’ячів, несучи меседж, що енергетичний напій допомагає активно грати та відпочивати в будь-який час доби», – прокоментував Борис Ткачов, директор зі стратегії та досліджень Групи Компаній «Нові Продукти».

NON STOP – напій для тих, кому замало 24 годин на добу, хто зайнятий активною роботою чи навчанням вдень і шукає пригод уночі. Нова енергія Urban / Jungle – це енергія великого міста, що відчутна цілодобово, адже мегаполіс ніколи не спить. Вся лінійка оптимізована так, щоб бути джерелом енергії, сили та інтелекту. За рахунок підвищеного вмісту кофеїну і таурину в поєднанні з вітамінним комплексом NON STOP швидко дає відчутний приплив сил і енергії, підвищує фізичну витривалість, розумову концентрацію, знижує відчуття втоми та покращує емоційний стан. NON STOP Original – класичний енергетик, що полюбився активним міським мешканцям з 2005 року; NON STOP Jungle зі смаком суниці та м’яти слугує для безперебійного робочого ритму протягом усього дня; та насичений малиною-асаї й екстрактом шизандри NON STOP Urban – для нескінченних нічних пригод.