Міць молодого бренда, що зносить бар’єри як бадилинки: літня рекламна кампанія регіонального пива «Жашківський Кабан» на телеекранах країни

31.07.2020

Липнева спека – чудовий привід скуштувати по-справжньому якісне українське пиво, задумане і втілене як крафтовий продукт, доступний кожному. Триває літня рекламна кампанія нового регіонального крафтового пива «Жашківський Кабан» виробництва броварні нового покоління New Brew. Промо у вигляді короткого анімаційного ролика охопило найбільші національні телеканали країни: «Новий Канал», ICTV, СТБ, М1, «Інтер», НТН, К1, Zoom, «Мега», «Ентер-фільм», «Україна» та НЛО-ТВ. Тож тепер широке коло споживачів матиме змогу познайомитися з автентичним українським продуктом, у якому гармонійно поєдналися крафтовість технологій та локальність складових.

Концепція відео, створеного відомим креативним агентством TS/D, полягає у презентації нової торгової марки перед широкою публікою. У ньому вперше власною персоною постає міцний та незворушний талісман бренда – «справжній абориген та чесний локал» Жашківський Кабан – серед безмежжя золотавого пшеничного поля. Він впевнено виблискує дужими бивнями в сонячному промінні надвечір’я; його погляд сповнений рішучості та звитяги; на тлі чути відважне рохкання праведних амбіцій. Він тут, аби представити чесний натуральний продукт та плекати культуру споживання якісного пива.

«Всі ми не надто любимо перевантажувати час літнього дозвілля сприйняттям складної багатошарової інформації. Ці дні хочеться присвятити радше приємним новим враженням та відчуттям: смаковим, тактильним, візуальним. Наше лаконічне відео не повчає, не спонукає і не переконує. Воно просто передає настрій. Настрій щедрих рідних пенатів, естетику української живої природи. Ми нею постійно милуємося і пишаємося, ми серед неї невтомно позуємо для соцмереж, і врешті ми її із задоволенням смакуємо у новому пінному напої», – зазначає Борис Ткачов, директор зі стратегії та досліджень Групи Компаній «Нові Продукти».

Регіональне пиво «Жашківський Кабан» від молодої амбітної пивоварні New Brew, побудованої в містечку Жашків Черкаської області, з’явилося на ринку в травні цього року. Його виразними відмінними рисами є використання лише добірних натуральних інгредієнтів місцевого походження, принципова відсутність мальтозної патоки у складі та незастосування фільтрації у технології виробництва. Перша сортова лінійка представлена трьома популярними різновидами: «Лагер», «Біле» та «Світлий ель». Наразі напій представлено в понад 40 000 торгових точок роздрібної торгівлі в усій країні і він має конкурентну ціну біля 27 гривень за пляшку об’ємом 0,5 літрів.