Нагорода European Design Awards: безупинна енергія NON STOP™ підкорила Європу

29.07.2019

Лозунг NON STOP™ «Енергію не зупинити» виявився пророчим для TS/D (Tough Slate Design) – авторів нової концепції легендарного бренда. Відоме українське агентство стало призером престижної міжнародної премії в галузі дизайну European Design Awards, вручення якої відбулося 8 червня у польській столиці. Срібна нагорода в категорії Motion Graphics дісталася проекту «винайдення» та реалістичної візуалізації вічного двигуна, генератором для якого послужила бляшанка енергетичного напою.

Слова арт-директора й засновника Tough Slate Design Agency Дмитра Цапка лягли в основу офіційного опису проекту на сайті European Design Awards: «Ідеальне поєднання – нескінченна енергія та позитивний вплив на організм – наштовхнули на ідею створення двигуна вічного руху з точними взаємодіями та без втрат у якості енергії. Залежно від смаку, Urban або Jungle, ми опиняємося на нічній афтепаті або на завантаженій трафіком вулиці. В обох випадках NON STOP дозволяє бути енергійним і, вловлюючи всі тонкощі моментів, протистояти втомі й стресу».

Нову концепцію для бренда NON STOP™ було розроблено навесні 2018 року. Провідним завданням стало познайомити споживача із двома новими смаками – NON STOP Jungle та NON STOP Urban – в стилі нової ідеї бренду: «NON STOP™ – безперебійне джерело енергії». Задум блискуче втілився у відеороликах, де зображений бездоганно організований рух, складений з металевих банок NON STOP™. Цікаво те, що ці відео здійснюють аналогічний до NON STOP™ терапевтичний ефект на людську психіку: знімають стрес і допомагають упорядкувати думки.

European Design Awards – престижна міжнародна премія у сфері дизайну, яка вже понад 12 років вручається найкращим агентствам Європи. Особливістю фестивалю є те, що журі складається виключно з представників авторитетних галузевих видань. Цьогоріч на премію було подано максимальну кількість заявок за всю історію існування.

«Ми вітаємо наших давніх партнерів із отриманням такої знакової фахової нагороди, і пишаємося, що саме наш бренд опинився в центрі креативу, який не залишив байдужим і міжнародне журі. Успіх команди наших співтворців вчергове доводить, що наша компанія має особливе чуття до перспективних трендів, що знаходяться на злеті, і свіжих задумів, що от-от “вистрілять”. Бажаємо нашим творчим друзям напливу нових неординарних ідей і сподіваємося на неймовірні спільні проекти в майбутньому», привітала колег Олена Селютіна, PR-директор Групи Компаній «Нові Продукти», від імені всієї компанії.

Цього літа стартувала нова рекламна кампанія NON STOP™ із оновленим концептом вічного двигуна, що «Рухає твій день», як свідчить слоган. Над візуальним концептом також попрацювала креативна команда TS/D. На зовнішніх носіях українських міст-мільйонників та в рекламних роликах на національних телеканалах можна спостерігати за черговим хитромудрим механізмом, що складається з великої кількості побутових дрібниць, і саме банка NON STOP™ допомагає всім елементам рухатися вивірено, методично та злагоджено.

Також нагадаємо, що наприкінці травня ще один спільний проект агентства TS/D в колаборації з Групою Компаній «Нові Продукти» отримав золоту нагороду Національного конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2019 в категорії Motion Graphics of Advertising Spot – креативне шаленство під назвою Why Not Absurd Video. Серія яскравих молодіжних роликів запропонувала глядачеві забавну гру у слова на тлі звуку відкривання бляшанки WHY NOT, що відображає вільний хід мислення молодої та веселої цільової аудиторії, яка перебирає різноманітні сенси лише для того, щоб винайти щось справді своєрідне та неповторне.