ГК «Нові Продукти» запустила масштабну рекламну кампанію легендарного сидру APPS™ на телебаченні та радіо.
Найсвіжіші рекламні ролики APPS™ уже висипали яблука нового врожаю на телеекрани всієї України! Яскраві, соковиті та неймовірно позитивні відео тривалістю 30 та 15 секунд з’явилися на 9 телеканалах країни: 1+1, ТЕТ, Music box, 2+2, Paramount UA, PERSHIY, ESPRESO TV, OTV та Xsport. Крім прямої реклами, планується також міжпрограмне розміщення, що дозволить бренду бути присутнім в ефірі у прайм-тайм. Кампанія триватиме від 12 червня по середину серпня.
З цього самого дня стартує реклама APPS™ на радіо з Національним охопленням: KISS FM, ХІТ FM, а також ПРОСТО радіо. Ця кампанія триватиме до кінця липня.
Такі активності дозволять не просто збільшити споживання, а й підвищити рівень знання та лояльності аудиторії, адже завдяки новим роликам APPS™ щільно асоціюється з безмежною кількістю свіжих соковитих яблук, а також із легким і жартівливим спілкуванням без кордонів.
APPS™ – це більше, ніж просто смачний продукт. Це напій для тих, хто шукає ковток свіжості у великому місті, хто цінує свою індивідуальність і намагається її зберегти, хто прагне жити легко та спілкуватися без обмежень.
Сидри APPS™ створюються за класичною технологією, шляхом зброджування відновленого яблучного соку чистими культурами французьких винних дріжджів. Вони не містять барвників та ароматизаторів – тільки рослинні екстракти та натуральні соки.
Нагадаємо, що практично одночасно зі стартом рекламної кампанії у продаж виходить новий SKU сидру APPS™ – сезонний APPS Fragaria зі смаком суниці та м’яти.