Напій переможців. Green Energy™ нагородив найкращого світлодизайнера конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2018

28.10.2018

Найкреативніший та найволелюбніший український бренд Green Energy™ підтримав проект Ukrainian Design: The Very Best Of, що тривав з липня до вересня цього року. Церемонія нагородження найталановитіших фахівців своєї сфери пройшла 24 жовтня в Мистецькій резиденції Carbon на київському ВДНГ. Подія відбулася у рамках тижня креативності Ukrainian Creative Week.

В національному конкурсі взяли участь більше сотні різноманітних спеціалістів: графічних, телевізійних, digital-дизайнерів, а також оформлювачів простору, предметів промисловості, текстилю, упакування тощо. Фіналістом у номінації Environmental Design став Дмитро Андрущенко, який взяв участь у декоруванні сцени для виступу німця Christian Löffler та британця Koreless цьогоріч у Києві.

Музиканти, що відомі своїми атмосферними танцювальними шоу та особливим стилем на перетині хаусу, ембієнту, джазу та інді-попу, завітали до України 12 травня. Концертним майданчиком для своєї масштабної вечірки вони обрали кінопавільйон на Вернадського. Концепція сценічного дизайну від Дмитра Андрущенка полягала в особливому розташуванні освітлювальної техніки та світлодіодних екранів, що дало можливість оформити простір у сучасній естетиці мінімалізму та емоційно підсилити ефект звучання. Результат кропіткої праці сподобався і зарубіжним гастролерам, і столичним глядачам.

Green Energy™ привітав митця з перемогою і вручив для творчого завзяття 100 баночок енергетичного напою. Подарунковий сертифікат у вигляді листочка канабіса символізує розкриття всіх граней неординарної особистості, свіжість ідей та творчу свободу. Зі свого боку, продукт з екстрактом насіння канабіса максимально сприяє таким проявам, маючи у складі виключно корисні та безпечні речовини, що підвищують тонус, покращують настрій, посилюють концентрацію уваги та працездатність.

«Green Energy™ завжди на боці сміливих та незалежних творчих особистостей, і дуже приємно, коли такі яскраві індивіди отримують загальне визнання у професійних колах. Ми вирішили заохотити переможця до нових звершень, подарувавши 100 одиниць напою, який посприяє легкому вивільненню найцікавіших ідей та їх найякіснішому втіленню. Бажаємо Дмитрові рухатися до мети невпинно, попри будь-які усталені шаблони, і нехай смак Green Energy™ щоразу нагадує про смак неминучої перемоги!», – коментує PR-директор Групи Компаній «Нові Продукти» Олена Селютіна.