Настає сезон духмяних теплих вечорів! Весняне поповнення соковитої колекції сидрів APPS™: чорна смородина та лаванда

10.04.2020

Весна – це завжди оновлення, і бренд APPS із великим задоволенням підкоряється цьому універсальному закону природи. Смакова лінійка легендарного сидру поповнюється свіжим неординарним SKU «Чорна смородина та лаванда» у скляній пляшці об’ємом 0,5 л. Нова позиція буде представлена в торгових мережах вже до кінця квітня. 

Новий APPSзі смаком чорної смородини та лаванди – насичений, стиглий, довершений, як дозріле гроно дня. Ягідна нота, делікатно доповнена квітковими пахощами, створює флер таємничості, подібний до літнього смеркання. Стильний темно-ліловий тон контрастно вирізняє новинку на магазинній полиці, а етикетка з крафтового паперу підкреслює натуральність продукту живого бродіння. APPS кольору сутінків – це шик досконалого смаку з першого пшику.

Сидр як продукт є нині загальним ринковим трендом, коли світом шириться мода на натуральні напої із низьким вмістом алкоголю, що приємно розслаблюють і гармонізують внутрішній стан, сприяють легкому спілкуванню і у помірних дозах не суперечать здоровому способу життя. Серед найкращих зразків можна виокремити фаворита серед українських споживачів – натуральний сидр APPS™, виготовлений без додавання спирту, шляхом бродіння відновленого яблучного соку під впливом чистих культур найкращих винних дріжджів.

Сьогодні бренд APPS™ представлений на ринку трьома основними різновидами: класичний яблучний сидр, сидр зі смаком вишні та сидр зі смаком освіжного грейпфрута. Орієнтуючись на останні світові тенденції та вподобання локальних споживачів, асортимент час від часу поповнюється новими актуальними смаками в бутильованій та бляшаній тарі або ж доступними лише у крафтовій версії в кегах. Наразі до колекції сидрів додалася непересічна новинка APPS™ «Чорна смородина», для виготовлення якої традиційно використовуються лише натуральні екстракти фруктів та ягід.

Торгова марка APPS успішно розвивається та підкорює український ринок вже понад шість років. Продажі натурального яблучного сидру APPS™ продовжують зростати, склавши лише протягом 2019 року 4,9 млн літрів.