NON STOP ™ став партнером проекту Media Hack Weekend

28.10.2015

Цими вихідними у Києві пройшов найбільший хакатон в Україні від 1+1 медіа Media Hack Weekend. Перемогу здобула команда Spillikin з проектом віртуального лялькового театру, котрий дозволяє батькам і дітям гратися та взаємодіяти із різних дивайсів, навіть знаходячись далеко один від одного. 

Переможців було оголошено після 48 годин напруженої роботи на кіностудії імені Довженка у Києві. Більш ніж 400 винахідників, дизайнерів, програмістів, спеціалістів з комунікацій працювали у командах, щоб розробити та представити інноваційні проекти, котрі можуть змінити ринок медіа та дотичних сфер.

Учасники Media Hack Weekend поділились на 32 команди для роботи над проектами. У фінал, після консультацій з менторами та попереднього відбору, потрапило 15 команд, котрі презентували зі сцени свої ідеї, і вже о 21: 00 було оголошено 3-х переможців найбільшого хакатону України.

Драйв і безперервну інтелектуальну роботу на локації забезпечив енергетичний партнер хакатону NON STOP, а високошвидкісний інтернет, без якого хакатон не зміг би відбутися, – компанія Інтертелеком.

Перше місце та головні приз від партнера – 7 сучасних Smart TV телевізорів,  отримала команда Spillikin, учасники якої познайомились та об’єднались вже на Media Hack Weekend.

Переможною ідеєю став віртуальний ляльковий театр, в який можуть грати батьки і діти з різних пристроїв. Автор ідеї, Олексій Новіков, так прокоментував перемогу команди: «Я побачив рекламу хакатону і вирішив, що повинен ризикнути. Я прийшов один, презентував зі сцени ідею проекту, і вже на хакатоні зібралась команда людей, з якими ми 48 годин працювали над її реалізацією. Це був надзвичайний досвід, і ми не збираємось зупинятись на досягнутому, будемо допрацьовувати проект та тестувати його на цільовій аудиторії».  

Друге і третє місце, відповідно, посіли команди Media Import з проектом для швидкого імпорту даних із Flash дивайсів, та FrameStock by VideoGorillas з ідеєю відеостоку, де користувач може знаходити кліпи автоматично за контентом.

Павло Педенко, керівник департаменту web-розробок 1+1 медіа та керівник проекту Future Media Lab: «Media Hack Weekend перевершив наші найсміливіші очікування. Ми змогли зібрати в одному місці найталановитіших спеціалістів із різних інноваційних сфер, котрі вразили і організаторів, і менторів сміливими ідеями та працелюбством. За 48 годин, котрі тривав хакатон, учасники змогли зібрати команди, розробити прототипи проектів та презентувати їх суддям. Ми раді отриманому результату, і в наступному році плануємо організувати найбільший хакатон Східної Європи».