Океан добра підкорює серця. Лідери думок закликають брати участь у донорській ініціативі «Крапля до краплі»

29.12.2020

На початку жовтня 2020 року було створено благодійну ініціативу, яка обіцяє стати показовим прикладом співдружності громадських активістів та великого бізнесу заради загальної благої справи. Ім’я цій ініціативі «Крапля до краплі», а її авторами є знаний багатьом проєкт «ДонорUA», що вже понад шість років опікується розвитком культури донорства крові в Україні, та бренд «Природне Джерело» – питна артезіанська вода надвисокої якості для здорового втамування спраги. Логотип новоутворення символічно зображує вічний взаємозв’язок двох базових основ для підтримання людського життя – крові та води. Глибше концептуальну ідею довгострокового проєкту «Крапля до краплі» розкрито у соціальному ролику.

По кількох місяцях роботи можна впевнено резюмувати, що проєкт є соціально значущим та результативним, адже наразі до руху вже залучено понад 1 327 нових донорів, зібрано понад 320 000 гривень та врятовано понад 3 981 людських життів. Постійно звітуючи про успіхи, активно беручи участь у різноманітних заходах, проводячи інформаційну роботу в соціальних мережах, «Крапля до краплі» стала побаченою та почутою. Долучення до донорського руху почали рекомендувати знаменитості та лідери думок у своїх особистих Instagram-профілях. Першими публічно підтримали ініціативу відома співачка Євгенія Власова та співзасновник студії «Мамахохотала» Євген Янович.

Зірки записали для своїх фанів відео, де закликали не бути байдужими, здавати кров, дарувати ближньому шанс на життя. Адже завдяки проєкту «Крапля до краплі» стало можливим робити це не лише безпосередньо через донацію, а й просто через свідомий споживчий вибір. «Сам, як тільки поздаю всі аналізи і буду знати, що здоровенький, до цього руху приєднаюся. Якщо ж ви знаєте, що з деяких причин ви не можете бути донором, тобто є різні речі зі здоров’ям і тому подібне, ви можете просто купувати воду “Природне Джерело”, і кошти з її покупки також будуть іти на донорство», – висловився Євген Янович. «Інколи дуже легко робити добрі справи і дуже легко бути причетним до чогось дуже світлого, чудового та масштабного», – своєю чергою зазначила Євгенія Власова.

«Будь-яка, бодай найкраща ініціатива ризикує залишитися в тіні, якщо про неї знатимуть лише одиниці. Саме тому підтримка людей, які користуються авторитетом, суспільним інтересом, мають коло власних прихильників, є безцінною. Історія показує, що лідери думок нерідко стають провайдерами корисних суспільних змін. Тож ми надзвичайно вдячні Євгенії Власовій та Євгену Яновичу, які першими серед зірок перейнялися нашим проєктом. Вони приведуть до донорського кабінету не один десяток людей, а інших просто змусять замислитися, яку марку питної води обрати, щоб принести користь не лише собі, а й людям, які потребують донорської крові», – прокоментувала Олена Селютіна, директорка з комунікацій Групи Компаній «Нові Продукти», виробника питної артезіанської води «Природне Джерело».

Довгострокова мета проєкту «Крапля до краплі» – зібрати 1 510 000 гривень, залучити 10 247 нових донорів і врятувати 30 741 життя. Тож у нас ще попереду багато спільної роботи. Однак благородна мета гріє серце кожного учасника, незалежно від того, якому шляху він надав перевагу для допомоги: безпосередньо здавання крові, зареєструвавшись на сайті «ДонорUA» (https://account.donor.ua/register), чи вживання питної води «Природне Джерело», просто обираючи пляшки зі спеціальним маркуванням на магазинній полиці.