Подвійне оновлення: новий смак сидру APPS™ «Грейпфрут» з’явився в алюмінієвих бляшанках

22.08.2019

Популярний серед українців сидровий бренд APPS™ Групи Компаній «Нові Продукти» продовжує розширення лінійки. Зустрівши літній сезон абсолютним рефрешингом у дизайні, компанія одночасно заявила про створення нового неповторного смаку сидру APPS «Грейпфрут», випущеного лише у скляних пляшках. На завершення сезону бренд теж підготував сюрприз: новий смак стане доступним і в алюмінієвих бляшанках!

Розширення формату є продовженням глобального рестайлінгу бренда, розпочатого цього року. Нещодавно створений, але вже улюблений для багатьох смак освіжаючого грейпфрута з’явився у стильній крафтовій бляшанці, яка покликана замінити скло там, де його використання є недоречним і незручним. Наприклад, на драйвовому фестивалі серед натовпу чи під час випадкових розмов на вечірці просто неба. Відтепер немає жодних обмежень: обирай те, що зручно тобі!

Естетичний і лаконічний дизайн нового сидру APPS «Грейпфрут» в алюмінієвих бляшанках говорить сам за себе: яскравий і модний, легкий і дійсно натуральний напій – саме те, чого потребує вибаглива аудиторія сьогодні. Новинки від бренду покликані раз у раз виходити за рамки очікувань споживачів, щоб приємні сюрпризи додавали позитиву та легкості в повсякденному спілкуванні.

До слова, спробувати оновлений сидр APPS «Грейпфрут» в алюмінієвій бляшанці класичного об’єму 0,5 л можна вже з середини серпня. Доступний для продажу в усіх основних торговельних мережах країни.