Подвійний тріумф: проекти під егідою «енергетичних» брендів Групи Компаній «Нові Продукти» стали призерами Effie Awards Ukraine 2019

14.12.2019

13 грудня відбулася церемонія нагородження найпрестижнішої премії в рекламно-комунікаційній галузі – Effie Awards Ukraine 2019. Проекти одразу двох брендів ГК «Нові Продукти» отримали високу оцінку експертного журі у вигляді бронзової статуетки. PIT BULL відзначився у категорії «Брендований контент та послуга» за новий безпрецедентний проект Pit Bull FIGHT, а NON STOP здобув перемогу в категорії «Ребрендинг» за «омолодження» концепту й оновлення дизайну упаковки.

Pit Bull FIGHT, реалізований спільно з друзями та партнерами #ODDEE Agency, став першим в Україні інтернет-шоу у форматі бійцівського турніру. В основі концепції проекту – проведення змішаних боїв серед представників різних видів бойових мистецтв із метою визначити найстійкішого духом та найрозвиненішого тілом «файтера по життю», образ якого традиційно втілює культура PIT BULL

Результати ретельних досліджень вподобань цільової аудиторії виявили, що 30% захоплюються боями без правил, тренуваннями й темою спорту загалом. Свідомий відхід від спонсорських пропозицій та традиційної реклами, які стають дедалі менш ефективними у комунікації з сучасним споживачем, та бажання запропонувати більш нативний формат, наштовхнули на ідею створення проекту, який відповідає щирим інтересам цільової аудиторії та аналогів якому немає в українському медіапосторі. Сміливість та новаторство допомогли PIT BULL™ залучити нових споживачів, суттєво збільшити продажі та стати №1 в категорії енергетичних напоїв України за часткою ринку. 

NON STOP доведено: дизайн упаковки може бути не менш ефективним інструментом комунікації, ніж емоційна або функціональна складова бренда. Новий концепт продукту – це унікальне творче рішення, винайдене за підтримки творчих партнерів TS/D Agency. Рестартинг давно відомого та перевіреного часом енергетика відбувся через реалізацію ідеї циркуляції нескінченної енергії, що позитивно впливає на організм та поліпшує якість повсякденного життя.

Образ «ідеального вічного двигуна» та емоційно точний посил «NON STOP – Енергію не зупинити» опинилися в центрі всієї рекламної кампанії, починаючи з нового динамічного дизайну банки і закінчуючи оригінальними «нескінченними» 2-хвилинними роликами без пекшотів, середня тривалість перегляду яких досягла рекордних 79 секунд. Концентрація лише на двох каналах комунікації – ООН та Digital – допомогла більш влучно досягти маркетингової мети через тісну взаємодію з цільовою аудиторією.

«Ми свідомі того, що робота з темою енергетичних напоїв, яка поки що ще неоднозначно трактується нашим суспільством, – це не найлегший шлях до здобуття широкої слави чи галузевих нагород. Тим цікавіше нам щодня боротися в щільному конкурентному полі! Адже саме складнощі торування шляху до умів та сердець змушують нас ще більше цінувати визнання експертного співтовариства, а також вигадувати і реалізовувати такі оригінальні проекти, як Pit Bull FIGHT або “вічний двигун” NON STOP. Аж дві бронзові статуетки, зважаючи на контекст їхнього нелегкого здобуття, ми сприймаємо як неоціненний вклад до “золотого фонду” нашого неординарного досвіду, творчої сміливості та всепереможної винахідливості», – прокоментувала Олена Селютіна, PR-директор Групи Компаній «Нові Продукти».