«Птяк кутяпає цреньку»? Чом би й ні! Ролики WHYNOT™ як маніфест оригінальності

30.10.2018

Крафтовий біртейль WHY NOT™ – продукт для молодих і яскравих, для тих, кому важливо самовиразитися та підкреслити свою оригінальність. З одного боку, крафтові коктейлі на пивній основі – головний європейський барний тренд останніх років, тому споживач, роблячи вибір на користь WHY NOT™, одразу відчуває свою причетність до найбільш модної європейської течії. З іншого боку, у назві бренду закладено послання, яке неважко прочитати: багато з того, про що ми будемо згадувати в старості, починалося з фрази «Чом би й ні?» і ковтка легкого алкоголю. Зухвало? Можливо, але саме так живе і мислить цільова аудиторія напою.

WHY NOT™ з’явився в продажу у 2017 році у скляних пляшках. На підтримку виводу на ринок напою у жерстяній банці, ГК «Нові Продукти» разом з провідним брендинговим агентством ToughSlateDesign запустили в Інтернеті рекламну кампанію: створили і розмістили серію відеороликів, покликаних звернути на себе увагу найбільш яскравої та прогресивної молодої аудиторії.

«Завдання рекламної кампанії – донести до споживача, що у продаж вийшов новий формат упаковки, жерстяна банка,– розповідає Борис Ткачов, директор зі стратегій та досліджень ГК «Нові Продукти». Виходячи з цього, спочатку й ідея відео була більш “жорстка”, концепція роликів мала відповідну робочу назву– “жесть”. Але в процесі роботи ми відійшли від такої “лобової” концепції, ідея трансформувалася у божевільний коктейль з забавної гри у слова та ключових інгредієнтів – на тлі звуків банки, що відкривається. Why not?»

«Why Not – ціла філософія ставлення до життя. Для тих, хто пробує, помиляється і знову пробує, не озираючись назад. Придумати щось хайпове або тупе, прожити з ним життя або секунду, з мільйоном переглядів або просто для себе? Чому б і ні? Ролики складаються з набору неіснуючих мемів, присмачених яскравими, часом безглуздими образами – це відображає хід мислення цільової аудиторії, вони перебирають сенси для того, щоб здаватися оригінальними, і нічого страшного, якщо це просто якийсь БЗДЯБ або ХРУКЯВ, а не ТЕСЛА або ПЕТКЬЮБ. ЦРЕНЬКУ? ЩМЯ? Що це? Ніхто цього поки не знає, і саме це приваблює і манить – свобода інтерпретацій та легка гра з ними і є сенсом бренду Why Not – яскравого міксу веселощів і безтурботності», – коментує відео арт-директор і засновник дизайн-студії Tough Slate Design Дмитро Цапко.

Рекламна WHY NOT™ вже традиційно створюється як міні-шедеври від визнаних креаторів. Ролики для попередньої рекламної кампанії («Єнот? Why not?», «Кашалот? Why not?») розробляла команда креативного агентства Banda Аgency, нині – володарі  бронзового Каннського лева і найкраще агентство світу за версією престижної міжнародної премії Red Dot Design Award. Нестандартний хід думок, несподіваний поворот, що не вписується в банальну логіку, – завдяки цьому відео одразу виділялися на тлі рекламної «маси».  Нові ролики, створені брендинговим агентством Tough Slate Design, не поступаються креативом – тут оригінальне все, навіть слова! І нам надзвичайно приємно відзначити, що команда Tough Slate Design також щойно отримала найвищі нагороди премії Red Dot: Best of the Best.

Нова рекламна кампанія в Інтернеті стартувала цього літа і триватиме до кінця осені 2018.