Реп-проект Pit Bull Battle отримав престижну премію Effie Awards

13.12.2018

12 грудня 2018 у Києві відбулася церемонія нагородження Effie Awards – найпрестижнішої рекламно-маркетингової премії в Україні. Бронзовим призером у номінації «Крос-медійний сторітеллінг» став реп-проект Pit Bull Battle, реалізований ODDEE Agency та ГК «Нові Продукти». Проект визнаний однією з найефективніших рекламних кампаній в Українi завдяки комплексним рішенням, які дозволили створити цілу еко-систему Pit Bull Energy. Унікальність проекту в тому, що він створює вітчизняних реп-зірок, а молоді люди з нестандартним мисленням із задоволенням відчувають себе частиною цієї еко-системи.

Ексклюзивний реп-батловий майданчик Pit Bull Battle з’явився п’ять років тому за ініціативи бренду енергетичних напоїв PIT BULL™. Протягом чотирьох років Pit Bull Battle набирав популярність як онлайн-проект, а в цьому році прийшов до свого споживача відразу з декількох напрямків. До початку нового, п’ятого, сезону ГК «Нові Продукти» випустила однойменний напій – лімітований смак енергетика Pit Bull Battle. Ми помістили проект у пляшку, а пляшку – у TV. «Неформатний» проект зміг вийти з рекламою на ТБ, не порушивши при цьому відчуття трушності, оскільки звернувся до своєї аудиторії через реперів, яких вона поважає. У п’ятому сезоні до вже вподобаних публікою онлайн-батлів ми додали лайв-івенти і батли, де суперники розносили один одного наживо під біт, і перенесли глядачів у центр подій. Опонентів найкращим українським МС запрошували з-за кордону. При цьому записи батлів публікуються на  Youtube і збирають уже мільйони переглядів!

«Ми впевнені, що сучасний підхід до споживача має бути саме таким – багатостороннім, комплексним. Тим паче у випадку взаємодії з такою нестандартно мислячою молодою цільовою аудиторією, як у Pit Bull Energy drink. Важливо бути true, рухати культуру, а потім уже себе. І тут ніяк не можна обмежитися просто телевізійною рекламою “в лоб”. Потрібно домогтися довіри цієї аудиторії, викликати відчуття емоційної близькості. Pit Bull Battle уже п’ять років дуже допомагає нам встановити такий конект зі споживачами на території реп-музики. Завдяки проекту з року в рік зростає і популярність PIT BULL™, і лояльність аудиторії, і ринкова частка бренду», – коментує Олена Селютіна, PR-директор ГК «Нові Продукти».

Ми вітаємо всіх колег, які долучилися до проекту Pit Bull Battlе, а також усіх шанувальників української реп-культури з нашою спільною перемогою. Пишаємося нагородою Effie Awards 2018 і готові до нових звершень!