Respect the energy. At home. PIT BULL™ запустив #диваннийчелендж для всіх, хто вміє запалювати навіть на карантині

26.04.2020

Перебування вдома вже перевищило всі ліміти омріяного пасивного відпочинку. Всі скучили за жвавою діяльністю та спілкуванням. Тож, щоб із потопанням у подушках власної канапи заразом не потонути і в біблійних смертних гріхах, як-от чревоугіддя, розпуста чи лінощі, PIT BULL™ запустив у соцмережах дотепний челендж під назвою #диваннийгерой. Все, що потрібно зробити учасникові, це вигадати репризу зі своїм «карантинним напарником» – диваном, і розмістити фото чи відео на своїх сторінках із хештегами #pitbullenergy та #диваннийгерой. Нагорода сама знайде обраних 11 травня у вигляді «антикризового паку» з улюбленим PIT BULL™ всередині. Найкращі ж шедеври користувачів будуть зібрані у підсумковий «Диванний маніфест» і викладені на комунікаційних майданчиках Pit Bull Energy.

«Навіть у складних обставинах наш бренд знаходиться на зв’язку зі своєю аудиторією, щоб як істинне джерело енергії підтримувати та підбадьорювати її. Це залишається незмінним незалежно від локації: боксерського рингу, реп-батлової сцени чи навіть канапи. Наразі стартувала рекламна активність, що є доречною з огляду на поточну ситуацію та суспільні настрої. Але PIT BULL™ не читає нотацій, не повторює надокучливу пандемічну мантру, не нав’язує свій продукт, а просто робить все, щоб підняти настрій, дати змогу розім’яти належані м’язи і прокачати мізки позитивом. Споживач мусить знати, що PIT BULL™ – це твій бро, твій кореш, який завжди тут, щоб добряче разом розважитися», – зауважила Олена Чувакіна, бренд-директор Групи Компаній «Нові Продукти».

Співавторами та рушіями динамічного «диванного контента» виступили давні творчі друзі ГК «Нові Продукти» – #ODDEE Agency. Ними було відзнято бомбезний і в позитивному сенсі провокативний тизерний ролик «Диванного маніфесту», що трохи розворушив «сонне царство» стомлених карантином. Творчий задум розвиває послідовно втілювану стратегію PIT BULL™ щодо створення нативного інформаційного вмісту, який природно приваблює споживача, відповідаючи його вподобанням, захопленням та інтересам. Ось як прокоментував вибір маркетингових інструментів Іван Базар, CEO ODDEE: «Зараз піпл з айфонами, а тим паче з появою Tik Tok, генерує контент зі скаженою швидкістю, і їх не наздогнати. Крім того, багато фан-контента, плюс дотримуватися тон-оф-войс “на серйозних щах”, узгоджувати віжуал – це гальмо, а треба бути швидким чи тебе забудуть. Ми хочемо бути присутніми у цій контент-гонитві, тому стимулюємо UGC із продакт-плейсментом бренда».

Цільова аудиторія PIT BULL™ – рухлива, непосидюча, їй найважче даються обмеження фізичної активності. Крім того, прихильники енергетика традиційно вирізняються незалежним норовом та волелюбністю, важко сприймаючи будь-які безкомпромісні вказівки «зверху». Тож PIT BULL™ у своїй комунікації ще й здійснює важливу соціальну місію, намагаючись примирити об’єктивну епідеміологічну необхідність зі свободою волі темпераментної молоді. В активації опосередковано закладено важливий меседж, який обігрується через іронію «близьких стосунків із диваном»: так, #залишайсявдома, щоб вберегти своє здоров’я для якнайшвидшого повернення до звичного ритму життя, але водночас рухайся, будь собою, радісно, свідомо та самодисципліновано проживай кожен свій день, не припиняючи енергійно займатися своїм тілом та розумом. 

PIT BULL™ – авторитетний експерт стріт-культури та вуличного спорту. Так, у червні 2019 брендом було запущено перше в українському медіапросторі інтернет-шоу у форматі бійцівського турніру Pit Bull FIGHT. Концепт передбачав проведення змішаних боїв серед представників різноманітних видів бойових мистецтв і з різною історією потрапляння бійців у професійний спорт, зокрема через етап запеклого вуличного файтингу. Культура PIT BULL™ стверджує: досягнути успіху може кожен, хто сильний духом, шляхетний у принципах і затято працює над собою. В результаті за сміливість та новаторство Pit Bull FIGHT отримав бронзу Effie Awards Ukraine 2019 у категорії «Брендований контент та послуга».

Поки активна фаза реалізації проектів PIT BULL™ поставлена на паузу, бренд знайшов можливість активно взаємодіяти зі своєю численною аудиторією за допомогою «диванного челенджа», і вже був нагороджений першими результатами. На цей час із моменту релізу зафіксовано 10 тисяч переглядів на YouTube і 155 тисяч переглядів в Instagram. Було отримано велику кількість позитивних відгуків, особливе пожвавлення спостерігається у коментарях на особистих сторінках героїв відео, які долучилися до онлайн-естафети. Емоджі вогників, біцепсів і найширшого спектру смайлів посипалися на учасників щедрими порціями. Користувачі продовжують залюбки передавати одне одному «олімпійський вогонь» чудернацьких маніпуляцій із власною канапою. Все це свідчить про бажання споживачів PIT BULL™ гуртуватися та разом гідно долати це складне для всіх випробування соціальною дистанцією.