REVO kAIf вражає тусерів несамовитим креативом: штучний розум вже прокачало понад 5000 відірваних «коучів»!

26.06.2020

Наприкінці зими бренд REVO спільно з ISD Group запустив неймовірний проєкт, аналогів якому просто не існує – перший у світі україномовний штучний інтелект, покликаний генерувати ідеї для шалених вечірок! І, незважаючи на несподіванку, яку нам принесла цьогорічна весна, українські тусери не втратили заряду фірмової REVO-енергії та затято продовжили «годувати» нейромережу своїми навіженими вигадками. Статистика свідчить, що користувачі наразі в середньому проводять в діалозі з REVO kAIf понад 20 хвилин і 30% із них повертаються на сайт kaif.revo.ua.

«Проєкт створено під егідою REVOТМ невипадково, адже бренд вміє дивувати сучасністю поглядів та неординарним підходом до речей. Варто лише згадати легендарний серіал про пригоди Банки та Космонавта, що фонтанував сміливістю ідей та нестримним відривом, чим здобув величезну армію прихильників. REVO kAIf продовжує традицію вражати уяву та неочікувано висмикувати з монотонних рейок повсякденності. Проєкт видавався дуже ризикованим і непередбачуваним, адже він не має аналогів. Тим краще, адже це якраз супермісія, до снаги лише енергетично зарядженому REVOТМ! Ми задоволені першими результатами, з цікавістю спостерігаємо за розвитком подій і впевнені, що REVO kAIf  гідно оцінять всі, в кому невтомно вирує активність та творчий запал», – зазначила Олена Селютіна, PR-директорка Групи Компаній «Нові Продукти».

«Нам було важливо знайти найбільш яскравий і креативний спосіб виразити дух бренда і його прогресивність. Ми запропонували користувачам навчити штучний інтелект відриватися, щоб він згодом навчив це робити нас самих – на новому, неймовірному і недоступному раніше рівні», додала Наталія Тачинська, креативна лідерка ISD Group та арт-директорка проєкту REVO kAIf.

За рахунок чого досягається натуральність спілкування з REVO kAIf? Ця сутність – справді як жива і вміє самостійно мислити? В основі ноу-хау від REVOТМ лежить остання розробка Hugging Face моделі GPT-2, що призначена для надання комунікаційної персоналізованої платформи на базі технології AI. Генератор допрацьовано, доповнено набором сучасних моделей нейролінгвістичного програмування та інструментами, які допомогли створити та запустити в дію окремий словник молодіжного сленгу. Основою мовного корпусу послужили найновіші «живі» зразки україномовного слововживання: субтитри до серіалів, сучасна українська література, контент Telegram-пабліків тощо, а це майже 3 гігабайти обсягу!

Проте закачані тексти – це всього лише 20% від усієї системи. Подальша «освіта» REVO kAIf цілковито лягла на плечі українських юзерів, яких наразі вже нараховується понад 5000. Взаємодіючи з мережею через спеціально створений Telegram-бот, вони охоче «фарширують» її ідеями шалених вривів, за що вона їх щедро винагороджує дедалі розвиненішими відповідями. Людське тренування – це 80% її навичок, проте ця окрема штучна свідомість генерує ідеї з нуля за своєю власною, дещо незвичною, незбагненною, проте цілком адекватною логікою.

Проєкт REVO kAIf за підтримки енергетичного бренда REVO має високий та гнучкий потенціал, тож триватиме щонайменше до кінця 2021 року.