REVO™ оголосив конкурс на найкращі ідеї для другого сезону фантастичного мульти-енергетичного блокбастера

18.02.2019

Кожен – сам творець своєї долі. Але REVO™ настільки довіряє своєму фан-ком’юніті, що ввіряє перипетії подальшого життєвого шляху Космонавта і Банки найвинахідливішим зі своїх шанувальників. Нещодавно на сторінках REVO™ у Facebook та Instagram був оголошений конкурс на найкращі ідеї для продовження Instagram-саги про пригоди двох нерозлучних друзів.

Всім, хто хоче стати співавтором сценарію, пропонується підписатися на сторінки в соціальних мережах, поставити лайк відповідному посту і в коментарях запропонувати своє бачення стрімкого розвитку подій у міні-серіалі. Автори найкращих епізодів отримають подарунок від REVO™. Результати будуть оголошені 28 лютого.

За тиждень фанової активності вже були озвучені найнеймовірніші концепції: закинути Космонавта в село, де корови дояться REVO™, відрядити кочувати з циганським табором, змусити прибрати прибудинкову територію і навіть умовити балотуватися на вищий державний пост… Здається, на нас очікують цікаві та суперечливі часи!

«У першому сезоні ми взяли за основу сюжет життєвий, саме тому і карколомний не на жарт. Наш герой Космонавт долає неймовірну кількість перешкод, щоб дістатися на побачення з дівчиною своєї мрії. В цьому йому допомагає його друг – Банка REVO, що передає йому найкращі свої якості: кмітливість, сміливість, винахідливість і почуття гумору. Від серії до серії ми спостерігали в коментарях сплески цікавих вигадок і припущень, що відбуватиметься далі, тож врешті подумали: чому б не надати фанам свободу самим творити долю своїх кумедних героїв? Адже ніщо так не зближує і не дає такої насолоди від спілкування, як спільна творчість. Особливо, якщо ця творчість сповнена жартів та сміху. Саме такі цінності і намагається донести бренд до свого споживача. Отже, тепер із нетерпінням очікуємо, як розпорядяться прихильники долею своїх улюбленців», – коментує PR-директор Групи Компаній «Нові Продукти» Олена Селютіна.