REVO™ підхопив Skibidi challenge

12.11.2018

У божевільний флешмоб, спровокований кліпом групи Little Big «Skibidi», продовжують залучатися українські компанії. Цього разу в своїй яскравій манері виступив один із «флагманів» ГК «Нові Продукти» – бренд REVO та його повноважні представники – Космонавт і Гірогопник, герої популярного в мережі Фантастичного мульти-енергетичного блокбастера про пригоди Космонавта та Банки REVO.

Чистий стьоб над дійсністю і людськими характерами, яким наповнена творчість Little Big, та їхня абсолютно «відірвана» манера настільки близькі філософії енергетика REVO™, що бренд ніяк не міг залишитися осторонь від загального руху.

«Скібідічеллендж від скібідічелленджа відрізняється докорінно! – азартно відгукнулася PR-директор Групи Компаній «Нові Продукти» Олена Селютина.Багато прекрасних і шанованих компаній та брендів взяли участь у цій «движусі». Але Revo може робити те, що іншим брендам численні політики і рестрікшни не дозволяють здійснювати – сміливі витівки. Це настільки унікальний народний улюбленець, що челлендж в його виконанні – це гран-прі на фестивалі скібіжічелленджів».

REVO™ – один з перших брендів ГК «Нові Продукти», представлений на українському ринку з 2007 року. Легендарний рекламний ролик REVO™ з Космонавтом, який і зараз можна подивитися на каналі Revoenergydrink, отримав численні призи на фестивалях реклами та креативу, зокрема завоював Гран-прі та п’ять золотих нагород Київського міжнародного фестивалю реклами 2014 року. Коли в червні 2018-го була випущена лімітована версія REVO™ з трендовим смаком апельсин + суниця і чорний перець, саме зображення Космонавта прикрасило унікальну банку-комікс в стилі поп-арт. І саме Космонавт разом із Банкою REVO стали головними героями серіалу, який вийшов на підтримку цієї лімітованої версії.

Над креативом та продакшеном Youtube-серіалу працювало Digital-агентство ODDEE Agency. Вони ж підготували ролик за участю REVO у #Skibidichallenge.

«Ми поставили собі за мету інтегрувати героїв серіалу у ситуативи та активності (в рамках SMM-стратегії),зазначає Creative-директор ODDEE Agency Аліна Циганок.За щасливим збігом обставин, Oddee Agency виступають організаторами концерту Little Big у Києві, тому разом із челленджем ми розігруємо квиток на концерт серед глядачів серіалу і додатково розширюємо просування на залучену аудиторію зустрічі Little Big (https://goo.gl/XwRb83). І, найімовірніше, покажемо в Instagram пригоди Космонавта на концерті».