REVO Shizandra – ми створюємо глобальні тренди

29.10.2015

demo

На міжнародній виставціпродуктів Anuga 2015 міжнародна комісія з трендів та інновацій Innova відзначила нове покоління функціональних інгредієнтів – адаптогенів.

Провідні світові експерти в галузі харчових технологій, які брали участь у виставці Anuga 2015 в Кельні, високо оцінили напій Групи Компаній «Нові Продукти». Коктейль REVO Shizandra було визнано трендом року у сфері харчових продуктів із адаптогенами.

Напій REVO Shizandra з’явився у продажу в березні 2014 року, ставши справжнім відкриттям для любителів енергетичних слабоалкогольних напоїв. Сьогодні REVO Shizandra продається лише в Україні. Цей різновид лінійки напоїв вже зрівнявся за популярністю із вишневим REVO та навіть обігнав грейпфрутовий.

Секретом популярності коктейлю є його унікальний рецепт. Компанія «Нові Продукти» – майже єдиний виробник напоїв у світі, який використав екстракт шизандри (китайського лимонника) в якості природного енергетичного компонента у виробництві напоїв замість кофеїну.

Вже понад 4 000 років шизандра активно використовується у китайській медицині: її цілющі властивості підтверджені багатьма поколіннями, вона входить до п’ятірки найбільш чудодійних трав’яних ліків у світі. Рослина містить природні адаптогени, які сприяють стимуляції роботи мозку, підвищенню витривалості, стійкості до стресів та інфекційних захворювань. Таким чином, адаптогени можна назвати новим витком функціональної вигоди. Тепер не потрібно прискорюватися або розслаблятися – вживаючи напій із екстрактом шизандри, можна успішно адаптуватися до будь-якого ритму життя.

«Енергетичні та спортивні інгредієнти протягом останнього двадцятиріччя сформували мільярдні обсяги споживання по всьому світу. Ізотоніки, енергетики, гіпотоніки, релаксанти тощо – існує чимало варіацій. Компанія «Нові Продукти» іде в ногу з часом, застосовуючи у своєму виробництві інноваційні технології. І перемога коктейлю REVO Shizandra на виставці у Кельні – чергове підтвердження нашого успіху», – коментує Вікторія Папазова, директор з маркетингу ГК «Нові Продукти».

Anuga – це найбільша міжнародна виставка готових продуктів харчування та напоїв, основний девіз якої: «Якість та безпека продуктів». Починаючи із 1924 р., кожні 2 роки Anuga вміщує на одному майданчику десять окремих експозицій, на яких представлені основні сектори харчової індустрії. У 2015 році виставка зайняла 248 000 кв. м, зібравши 7063 експонента, включно із 769 німецькими та 6 294 зарубіжними компаніями зі 108 країн.