REVO™ та Дід Космонавт роздають новорічні подарунки

29.12.2018

Крос-медійний проект Revo Energy розширює територію своїх активностей. Вже вподобані фанами герої «Фантастичного мульти-енергетичного блокбастера» – Космонавт, Банка REVO, а також добре впізнаваний Ельф (у цій ролі виступив актор, що зіграв у серіалі всі образи другого плану) – зробили ще крок до зближення зі своїми прихильниками.

На початку грудня на Facebook-сторінці та в Instagram була оголошена акція: напиши листа Дідові Космонавту та отримай подарунок. Все було оформлено в характерній для REVO™ «відв’язній» дотепній манері, із заувагою, що заявки на «дорогу фігню» виконуватися не будуть, а ось «що-небудь душевне – із задоволенням». Свята хочеться кожному, зокрема незалежним молодим людям, які вже виросли з віку написання листів Дідові Морозу та Санті, і можуть ставитися до подібних «дитячих забав» нарочито зневажливо. Але ці ж молоді люди вже декілька місяців активно листуються з Космонавтом в Instagram. Тому вони з радістю почали писати Дідові Космонавту привітання і просити подарунки.

«На подив, обійшлося без нереальних заявок на зразок автомобілів та путівок. Прихильники просили вислати комікси REVO™ та власне легендарний енергетик, запрошували улюблених героїв на ковзанку і навіть… просили прибрати у них у квартирі», відзначає Аліна Циганок, креативний директор агентства Oddee, cпівавтор проекту Revo Energy™.

Частину найоригінальніших листів Ельф із Космонавтом і Баночкою зачитали в святковому відео «Дід Космороз та новорічні бажання». Міні-фільм у стилі «Фантастичного мульти-енергетичного блокбастера» – свого роду новорічний спецвипуск серіалу, який, безумовно, підігріє інтерес прихильників напередодні другого сезону проекту.

«За п’ять місяців, що минули з моменту старту проекту, бренд REVO™ здійснив справжній ривок уперед. І йдеться не лише про зростання продажів, яке нас, безумовно, дуже тішить. Ми говоримо також про трансформацію ставлення до REVO™ з боку молодої аудиторії. Це вже не просто утилітарні стосунки “споживач – продукт”, а набагато більш теплі й дружні почуття. Космонавт став сприйматися як повноправний амбасадор бренда, а Банка REVO перетворилася на цілісний образ веселого, невимушеного, балакучого приятеля, який при цьому завжди готовий допомогти вивернутися з будь-яких делікатних ситуацій. Їм пишуть листи, від них очікують взаємності. Ми впевнені, що проект має великий потенціал, REVO™ і Космонавт ще покажуть себе», – коментує Олена Селютіна, PR-директор Групи Компаній «Нові Продукти».

Нагадаємо, що проект старував у червні 2018-го, коли і ГК «Нові Продукти» випустила лімітовану версію енергетика REVO™ в колекційній баночці, й одночасно запустила на Youtube-каналі міні-серіал про пригоди Космонавта і Банки REVO, за реалізацію якого взялося ODDEE Agency. Оскільки проект викликав активний інтерес та сплеск активності фанів, було вирішено інтегрувати героїв серіалу в різні ситуативи і офлайн-активності. Космонавт почав листуватися з фанами, причому працювати довелося у дві зміни, оскільки він відповідав кожному. За перші три місяці сумарно з Інсти та Ютюба було отримано близько 40 тисяч підписників, а власне серіал зібрав понад мільйон переглядів.