REVO™ заглиблюється в тонке мистецтво нативної реклами: бренд випустив колоритний міні-фільм у стилі зухвалих 90-х «Кохання у погонах»

02.09.2020

Бренд REVO як широко відомий адепт оригінальних витівок та креативних ноу-хау вкотре задає тон вітчизняному рекламному ринку. Вперше в Україні на суд глядачів представлено довгий рекламний ролик у стилі художнього фільму «Кохання у погонах», присвячений лімітованій «велелюбній» версії енергетика REVO Love Is. А проте тактика «творчого хуліганства» застосована не лише до колоритного сюжету, що пародіює типові кримінальні серіали 20-річної давності, але й до незвичного просування: за легендою, ролик вигаданий та знятий двома популярними блогерами – Марком Куцеваловим і Томашем Кудрявим, вони ж і фігурують у головних ролях фільму. Насправді ж задум і реалізація належать творчій колаборації виробника енергетика REVO™ – ГК «Нові Продукти», і агентства #ODDEE.

«До нового ролика REVO Love Is застосовано формат нативної реклами, за основу взято тренд на тривалі художні рекламні ролики з інтеграцією продукту. Ба більше, вельми нестандартно ми підійшли і до просування, щоб надати продукту максимальної органіки. Ми дуже хотіли, щоб глядачі оцінили наш креатив неупереджено, тому зробили все, аби запобігти упередженням про те, що зараз їх “насильно годуватимуть рекламою”, і просто захопилися розвитком подій і прикольною гротескністю», – прокоментувала Олена Селютіна, директорка з комунікацій ГК «Нові Продукти». «Все в цьому світі циклічно: мода, гумор, музика… Ось і ми вирішили подати рекламу в тому стилі, який знайомий кожному, і зараз вже став класикою. Ностальгія за ранніми 2000-ми: падіки, касети/DVD, “Бригада”, гаражі – все це впізнавані образи для нашої аудиторії», – додала Олена Чувакіна, бренд-директорка компанії.

За сюжетом ролика один із ділків експресивно ділиться з апатичним приятелем на кримінальному зборищі своїми химерними пригодами під час відпустки. Хід його абсурдної думки так глибоко окуповує увагу глядача, що різкий перехід теми на привід, з якого «забито стрілку», збиває з пантелику: виявляється, тут відбувається операція з продажу партії потужного афродизіаку REVO Love Is. Атмосфера повністю відповідає «осені 93 року»: спортивні костюми, чорні мерси, валізи з грошима, ланцюги на шиях і чотки в руках, – це зухвалі 90-ті, крихітко! Кінематографічний стиль зйомки і нерекламна подача здійснюють свій магічний прийом: до останнього моменту глядач навіть не здогадується, що дивиться рекламу, адже продукт виникає в кадрі останньої миті та найнесподіванішим чином! 

«Нативне впровадження рекламного продукту є трендом сучасного світу. Все непомітно, приховано, так, як у звичайному житті: знаходиться на виду і не привертає уваги. Так робив і Тарантіно, і Кубрик, і Скорсезе. Ось і ми взяли цей принцип. Ти не чекаєш, що на екрані з’явиться те, що ще кілька хвилин тому ти бачив у маркеті за рогом. Блогерів ми також обрали не випадково. Марк – уособлення метафор і алегорій, несподіваного повороту подій і прекрасної акторської гри. Ну а Томаш – просто нам погрозив автоматом. Ви бачили його бандитську зачіску? Він просто ідеально підійшов на цю роль, оживив бандюка з 90-х у 2020-му», – розтлумачив Іван Базар, засновник ODDEE Agency.

Готовий ролик спочатку був розміщений на сторінках блогерів під виглядом їхнього власного продакшена: «Ось таку короткометражку ми зняли з Марком, щоб показати @revo_energy_drink як треба знімати. Якщо їм сподобається, я чекаю від них ящик рево, а то вже надто ми на нього підсіли», – прокоментував під постом Томаш. «Оо Марк, треба ще відосів», «Круто, давай ще про 90ті», «Ви шикарні. Марк красень просто. Вам дуже личить цей стиль» – посипалося у відповідь від здивованих фоловерів.

Міні-фільм «Кохання у погонах» можна переглянути на Instagram-сторінках блогерів, а також на офіційній сторінці revo_energy_drink.