Інноваційна крафтова броварня New Brew, відрита навесні цього року, наразі вже працює повним ходом, будучи в змозі виробляти 30 млн літрів напоїв на рік та 2400 кег на добу. Три сорти нового стрімкого регіонального бренда «Жашківський Кабан» та чотири різновиди кегового пива під логотипом New Brew вже роз’їхалися 35 тисячами торгових точок усієї країни. Щоб поділитися історією зародження підприємства, привідкрити залаштунки виробничого процесу, розповісти про цілі та амбіції, директор із розвитку пивного напряму Юрій Бикоріз нещодавно дав ексклюзивне інтерв’ю спеціалізованому виданню All Retail.
Розмова вийшла насиченою та змістовною. Головними обговорюваними темами стали:
Наприкінці інтерв’ю Юрій Бикоріз висловив бачення щодо перспектив нового починання: «Ми впевнені, що для досягнення поставлених цілей і нарощування експансії нашої продукції в будь-якій географічній точці світу у New Brew є всі необхідні ресурси, а саме: потужна виробнича база, перспективний портфель продуктів, який ми плануємо розширювати, розвинена мережа дистрибуції, фінансові ресурси для підтримки і просування нових продуктів, а також сильна команда фахівців».
Повну версію статті можна прочитати у свіжому червневому номері журналу All Retail.