«Щось нове та нешаблонне: як створюється крафтове пиво для усієї України»
Ексклюзивне інтерв’ю виданню All Retail про відкриття нового пивного заводу New Brew

03.07.2020

Інноваційна крафтова броварня New Brew, відрита навесні цього року, наразі вже працює повним ходом, будучи в змозі виробляти 30 млн літрів напоїв на рік та 2400 кег на добу. Три сорти нового стрімкого регіонального бренда «Жашківський Кабан» та чотири різновиди кегового пива під логотипом New Brew вже роз’їхалися 35 тисячами торгових точок усієї країни. Щоб поділитися історією зародження підприємства, привідкрити залаштунки виробничого процесу, розповісти про цілі та амбіції, директор із розвитку пивного напряму Юрій Бикоріз нещодавно дав ексклюзивне інтерв’ю спеціалізованому виданню All Retail.

Розмова вийшла насиченою та змістовною. Головними обговорюваними темами стали: 

  • виникнення ідеї розвитку нового напряму діяльності;
  • попит та формування тренду на крафтове пиво в Україні та світі;
  • труднощі у процесі розробки та виготовлення нового продукту;
  • методи комунікації зі споживачем для популяризації пива від нового виробника;
  • чинники впливу на формування ціни на пиво виробництва New Brew;
  • основні критерії визначення успішності нового продукту на ринку;
  • плани щодо виходу продукції New Brew на міжнародний ринок.

Наприкінці інтерв’ю Юрій Бикоріз висловив бачення щодо перспектив нового починання: «Ми впевнені, що для досягнення поставлених цілей і нарощування експансії нашої продукції в будь-якій географічній точці світу у New Brew є всі необхідні ресурси, а саме: потужна виробнича база, перспективний портфель продуктів, який ми плануємо розширювати, розвинена мережа дистрибуції, фінансові ресурси для підтримки і просування нових продуктів, а також сильна команда фахівців».

Повну версію статті можна прочитати у свіжому червневому номері журналу All Retail.