Стартувала тизер-кампанія шостого сезону Pit Bull Battle: проект змінює формат і виходить на новий рівень

26.03.2019

Автори популярного майданчика українських реп-мейкерів Pit Bull Battle – #ODDEE Agency і бренд енергетичних напоїв PIT BULLTM, який входить до продуктового портфеля ГК «Нові Продукти», – проанонсували шостий сезон проекту, а разом із ним і новий формат батлу – Pit Bull LIVE.

Героєм першого із трьох відео тизерної кампанії став НКНКТ – фрешмен вітчизняного репу, чий хижий нью-олдскул завмер на вістрі між трендовим саундом та естетикою бумбепу, яка повертається в моду. Тизер вийшов напередодні сольного концерту НКНКТ у Києві, і це символічно, оскільки анонсована зміна формату Pit Bull Battle стосується зокрема ширшого залучення до проекту відомих представників української та зарубіжної реп-спільноти.

«Новий формат дозволить нам згенерувати контент із популярними реп-артистами, яких не цікавили батли; з тими, хто відвідує Київ із концертами», – розкриває деталі нового сезону Іван Базар, засновник агентства ODDEE, співавтор проекту Pit Bull Battle.

Зміни, які чекають на учасників і глядачів цього року, стали логічним продовженням трансформації проекту. В попередньому сезоні вибухова енергія Pit Bull Battle, створеного 2014-го як серія онлайн-поєдинків реперів-початківців, вихлюпнулася з онлайну в реал. У п’ятому сезоні до онлайн-змагань додалися live-івенти, спаринг-партнерами учасників батлу стали зіркові реп-мейкери з-за кордону, а в лінійці енергетика PIT BULL™ з’явилася однойменна новинка Pit Bull Battle з оригінальним смаком. За п’ять років проект розвинувся у грандіозний реп-майданчик, який створив власну еко-систему, об’єднав тисячі однодумців не тільки в Україні і відкрив світу вже не одну реп-зірку. У кінці 2018 року Pit Bull Battle V було відзначено бронзовою нагородою найпрестижнішої національної рекламно-маркетингової премії Effie Awards у номінації «Крос-медійний сторітелінг».

«Успіх п’ятого сезону, як і постійний розвиток та розширення проекту і його аудиторії, які передували цьому, свідчать про те, що ми влучили в ціль, зайшовши на територію реп-спільноти та взявши на себе місію розвитку української реп-культури і підтримки талановитої молоді, зазначає Олена Селютіна, PR-директор Групи компаній “Нові Продукти”. – Ми раді, що нам вдалося встановити конект бренда PIT BULL™ і його цільової аудиторії – неформальної, вільної, енергійної та свідомої молоді – і що команда проекту спілкується з його учасниками і глядачами однією мовою – мовою сучасної реп-культури. Завдяки Pit Bull Battle зростає і популярність бренда PIT BULL™, і його ринкова частка».

Заразом автори Pit Bull Battle розуміють, що інтерес настільки просунутої і неформатної аудиторії можна втримати лише одним способом – постійно дивуючи її. Команда проекту не зупиняється в пошуку нових рішень і, змінивши формат у шостому сезоні, планує реалізувати ще більше оригінальних ідей. Водночас, за словами організаторів, продовжиться розвиток закладеного в минулому сезоні комплексного, багатостороннього, мультиканального підходу до комунікації з аудиторією, що дозволить зробити Pit Bull Battle VI однією з найбільш яскравих подій у музичному житті країни у 2019 році.